IT Helpdesk Assistant to European Centre for Disease Prevention

Manpower Huvudkontor / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

IT Helpdesk Assistant to European Centre for Disease Prevention and Control

Work Description
We are searching for a Secretary for our client, the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) in Solna.

Task:
The person shall be requested to perform various tasks including:
• Provide front office service in relation to computer systems and helpdesk support
• Register, analyse and solve reported incidents
• Support users and their work stations, telephones, PDAs and other IT equipment
• Install, connect and move PC equipment
• Manage user accounts
• Carry out any other tasks requested by the front office coordinator
• Provide application support and ensure installation, reconfiguration and re-installation of applications
• Install, connect and move PC equipment, keep the inventory of the ICT assets
• Produce and update technical, management and user oriented documentation.

You will get an employment as a consultant with Manpower. The assignment is to start from end of January/beginning of February for 6 months with possible extension up to the total length of 12 months. The role is for full-time.

Competences and experience
These specific competences and experience are required for the current assignment:
• Secondary education and relevant professional experience
• Professional experience linked to aforementioned duties
• Good knowledge of MS Desktop O/S, especially Windows and Microsoft Office products
• Good knowledge of hardware environment (PC, printer, peripherals)
• Good trouble shooting skills and experience in a first line support function
• Willingness to work flexible hours between 8.00-18.00 hrs and to work during weekends/ out of office hours in exceptional cases
• Thorough knowledge in English, both written and oral
• Knowledge of MS Office (Excel, Word, Outlook)
• ITIL knowledge and knowledge of Incident Management Processes
• High service orientation
• Good communication skills
• Ability to work under pressure and handle responsibilities
• Flexibility to take up changing tasks.

Contact
Please apply for the job via the link with your CV (preferable Europass CV) and a letter of motivation explaining which job specific expertise and personal characteristics you can bring to the job. For questions please contact Caroline Lyngen 08- 452 33 13.

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2015-12-09

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Lyngen 018-185974

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2568291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: