Invoicing Coordinator till A Society
A Hub AB / Ekonomiassistentjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Lund,
Malmö,
Eslöv,
Vellinge,
Landskrona eller i
hela Sverige A Society matchar de skickligaste konsulterna inom IT och R&D med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kunder som är i behov av kompetensförsörjning, som frilansare och partnerbolag runt om i världen. A Society har säljkontor på flera orter i Sverige, samt i Nordamerika, och Indien där man dagligen levererar specialister till sina globala kunder. Huvudkontoret med alla centrala funktioner är beläget i Lund.
Företagskulturen genomsyras av stor frihet i kombination med stort ansvar samt av bolagets värderingar; Passion, Action & Freedom. Man uppmuntrar självledarskap, kreativitet och lämnar utrymme att påverka både sin egen och företagets utveckling.
Läs mer om A Society och deras imponerande arbete här (
https://www.asocietygroup.com/sv/).Om rollen som Invoicing Coordinator hos A Society
Ekonomifunktionen på A Society spelar en viktig roll i bolagets långsiktiga vision och söker nu efter en ny kollega att vara med och bidra till deras framfart. I den här rollen är service ledstjärnan i samtliga led. Du kommer att ha en stor variation av arbetsuppgifter, vilka bland annat innefattar fakturering, kontorsadministration, uppdatering i CRM-system samt andra administrativa uppgifter.
Vi söker dig som trivs i en roll där man är "spindeln i nätet" och ansiktet utåt, som fångar upp saker som annars hamnar mellan stolarna, som tar initiativ och ser vad som behöver göras. Du är också en person som tilltalas av att arbeta i ett team med gemensamma mål samt individuella ansvarsområden, ett team med stark samhörighet som tror på goda samarbeten.
Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:
• Fakturering och avstämning av tidrapporter
• Kontorsadministration
• Administrativt arbete i CRM-system
Vad du behöver ha med dig för att trivas och lyckas
Du som söker arbetar sannolikt i en liknande administrativ roll idag med fokus på ekonomiska uppgifter, alternativt har ett stort intresse att få lära dig mer om dessa. Du har en god förmåga att planera och strukturera upp ditt arbete för att optimera det dagliga flödet.
Då flertalet dialoger sker på engelska kräver det en god kunskap i det engelska språket, såväl skriftligt som muntligt. Utöver det ser vi att du har goda kunskaper i Office-paketet, främst inom Excel, PowerPoint och Outlook. Vi ser det även mycket meriterande om du har erfarenhet och kunskap i Lime och/eller Visma Administration.
Vi tror också att du är:
Serviceminded - Det här är verkligen den centrala punkten för rollen. Du trivs i en kontext med många kontaktytor, att leverera service av högsta nivå är verkligen din grej och du får energi av att ständigt vara i samråd med andra.
Social och utåtriktad - Du trivs i en interagerande roll och organisation där de sociala kontakterna är många och återkommande. Du är en person som har lätt för att skapa nya kontakter och har dessutom förmågan att anpassa din kommunikation beroende på vem du interagerar med.
Lösningsorienterad - När utmaningar uppstår är ditt förhållningssätt att finna en eller flera lösningar som tar dig eller teamet fram på bästa sätt. Du lägger mindre vikt vid vad som förorsakat ett eventuellt problem och är personen som omedelbart blickar framåt.
Hjälpsam - Att hjälpas åt och utbyta kunskaper och erfarenheter är så naturligt för dig att du knappt tänker på det. Du ser samarbete som en förutsättning för att lyckas och är alltid snabb med att stötta upp där du har möjlighet, och räds inte att be om hjälp när du har behovet.
Orädd - Du vet att saker du inte gjort tidigare kommer att utveckla dig och har modet att sätta dig själv i obekväma/nya kontexter. Utan utveckling stagnerar du - det är inte din melodi!
Vi hoppas att det här stämmer in på just Dig och ser fram emot din ansökan som Invoicing Coordinator till A Society!
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider. På A Society utgår arbetet från kontoret med en viss flexibilitet att arbeta hemifrån.
Plats: Lund, Ideon
Anställningsform: Detta uppdrag kommer att inledas som ett konsultuppdrag med möjlighet att överrekryteras till A Society.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. A Societys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Therese och A-Hub,
therese@a-hub.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-06-04ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt Therese Stenson
therese@a-hub.se 0738-610622 Jobbnummer 6714684
Observera att sista ansökningsdag har passerat.