Internservicepersonal sökes till Coor!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Örebro
2013-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Internservicepersonal sökes till Coor!" (publicerad 2014-01-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Brinner du för service, administration och ansvar? Är du den där flexibla personen som brukar samordna och se till att saker blir gjorda? Adecco ger dig nu möjligheten att arbeta i en bred tjänst hos vår kund Coor i Örebro. Uppdraget startar den 20 maj och löper sedan på i en långsiktig inhyrning via Adecco.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta brett med olika uppgifter inom administration såsom attestering av fakturor, bokning av försändelser, ID-kortshantering men även ansvara för exempelvis beställning av förbrukningsvaror, felanmälningar relaterade till lokalen samt lokalvård.
Vem trivs här?
Du som är driven, engagerad och självgående och har en administrativ ådra kommer att trivas här! Du är ansvarstagande, ser vad som behöver göras och är inte rädd för att ta i. Egenskaper som prestigelöshet, servicekänsla samt driftighet är viktiga för att göra succé. Goda språkkunskaper i svenska och engelska samt datavana är en förutsättning för att kunna utföra ditt arbete här.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi tar inte emot ansökning via mail. Vid frågor kring rekryteringsarbetet kontakta Johanna Uppgårdpå tel: 019-760 71 02.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2013-04-24Arbetstider och omfattningTjänstgöringsgraden är heltid och arbetstiden 08.00-16.45. Uppdraget startar den 20 maj och löper sedan på i en långsiktig inhyrning via Adecco.
ErsättningAvtalsenlig lön.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLina Svensson
Johanna Uppgård 019-760 71 02
johanna.uppgard@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Gustavsviksvägen 7
70230 ÖREBRO
Jobbnummer 1532830
Observera att sista ansökningsdag har passerat.