International Key Account Manager till Zone Systems
Ghost Competence AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Stockholm,
Gävle,
Hedemora,
Jönköping,
Sundsvall eller i
hela Sverige Information om tjänsten
Zone Systems vill öka sin marknadsnärvaro ytterligare och etablera fler relationer på den internationella marknaden, de söker därför en effektiv säljare. I rollen som säljare kommer du att arbeta mot många stora varumärken. Din uppgift är att hjälpa företag att öka sin försäljning genom att erbjuda effektiva kommunikationslösningar inom både klassisk och digital skyltning. Tjänsten är en direktanställning hos Zone Systems.
All kontakt angående tjänsten ska gå via Ghost Competence.
Information om kundföretaget
Zone Systems utvecklar klassiska och digitala skyltar på publika mötesplatser och handlingsplatser, så som fastfood, retail och dagligvaruhandeln. Med 40 års erfarenhet av skyltkommunikation och ett brett produktsortiment hjälper de sina kunder med genomtänkta och effektiva kommunikationslösningar som passar för kundens miljö.
Zone Systems grundtanke är att göra det enkelt för sina kunder att nå ut med sin kundkommunikation. Därför bygger de sina skyltprodukter med genomtänkta funktioner, lätt utbytbara budskap, hög kvalité och attraktiv design. Zone Systems har kunder i över 80 länder runt om i världen och arbetar idag med varumärken som MAX, Subway, Tikkurila, McDonalds, Coca Cola, Statoil med flera. Läs mer på
http://www.zone-systems.comPubliceringsdatum2015-09-10ArbetsuppgifterI tjänsten som säljare kommer du att ansvara för att:
• Arbeta med aktiv utvecklande merförsäljning mot befintliga kunder, återförsäljare och partners
• Upprätta nya kundrelationer
• Hjälpa befintliga kunder att öka sin försäljning genom att erbjuda effektiva kommunikationslösningar enligt Zone Marketing koncept
• Hitta nya marknader och segment
Du arbetar självständigt och ansvarar för dina egna kunder med fokus på att driva försäljnings- och marknadsföringsinsatser samt arbeta med intern projektledning.
Nationella och internationella resor är en del av din vardag.
Vi söker dig som
Har goda dokumenterade säljresultat, är social, har lätt för att bygga relationer och är duktig på att skapa förtroende både hos kunder och medarbetare. Du är strukturerad med god organisationsförmåga, självgående men ändå en lagspelare. Du motiveras av att uppnå goda resultat och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och möta kunders behov. Du har även erfarenhet av internationell försäljning och är av naturen affärsutvecklare med hög förståelse för kundens verksamhet och behov.
Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av skyltbranschen, butikskommunikation eller annan form av marknadskommunikation. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande, har goda kunskaper inom MS Office och att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNIGNSFORM: Tillsvidare
ORT: Stockholm med omnejd
URVAL: Sker löpande
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 30/9
KONTAKT: Marlene Lundberg
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlene Lundberg 0706-69 85 24
marlene@ghostcompetence.seFöretagGhost Competence AB
AdressGhost Competence AB
Hallvägen 1
90353 Skellefteå
KontorsadressHallvägen 1, Skellefteå
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2424245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.