Interim upphandlare till Svedalahem och Svedab
Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Svedala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Svedala,
Staffanstorp,
Vellinge,
Trelleborg,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Svedala,
Staffanstorp,
Skurup,
Malmö,
Burlöv eller i
hela Sverige Svedalahem är ett allmännyttigt kommunalt bostadsbolag med 15 anställda och en omsättning kring 100 mkr.
Svedab är Svedala kommuns fastighetsbolag som äger och förvaltar Svedala kommuns verksamhetslokaler som förskolor, skolor och kontor. Svedab har ett femtontal anställda och omsätter ca 100 mkr.
Bolagen har kontor i Svedala, södra Skåne.
Om uppdraget och dina arbetsuppgifter
I din roll som upphandlare ska du bidra med kunskap och stöd till varje chef för att optimera upphandlingsprocesser, rutiner och dokumentation, vilket är viktigt för verksamhetens effektivisering. Svedalahem och Svedab är båda i behov att optimera upphandlings-relaterade processer och effektivt administrera redan befintliga processer.
Upphandlaren skall kunna arbeta både strategiskt och operativt, t ex med administration och arkivering.
Båda bolagen lyder under LOU. Båda bolagen är medlemmar i HBV och Adda.
Upphandlingarna avser inte byggentreprenader, men kan omfatta skötselentreprenader, avrop hos Adda och HBV, direktupphandlingar mm.
Publiceringsdatum2023-03-28KvalifikationerKvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom upphandling, med avlagd examen.
• Några års erfarenhet av LOU-upphandlingar.
• Några års erfarenhet av avrop från Adda och HBV
• Kunskap om Tendsign
Meriterande
• erfarenhet av upphandlingar inom skötselentreprenader inom fastighetsbranschen.
• erfarenhet av upphandlingar av projektörer för bygg.
Du som är egenföretagare är också välkommen att söka.
Omfattning: 16 tim/veckan med enstaka toppar och där distansarbete är möjligt.
Tidsperioden: start så snart som möjligt och ca 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771 84 53 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Eva Jäfvert
eva.jafvert@bemannia.se Jobbnummer 7594236
Observera att sista ansökningsdag har passerat.