Interim Supply Chain Konsult - Omgående - Malmö

Standby Workteam AB / Logistikjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

På grund av sjukdom letar vi OMGÅENDE efter en
Interim Supply Chain Konsult till kund i Malmö

Publiceringsdatum
2022-08-04

Om tjänsten
Till vår uppdragsgivare söker vi nu en Interim Supply Chain Konsult till nya kontoret i Hyllie. Det är en tillfällig tjänst som rapporterar till Head of Supply Chain Nordics. Vi söker dig som har bakgrund inom Supply Chain / Inköp / Logistik / Produktionsplanering eller liknande och som snabbt kan sätta sig in i ett nytt sammanhang. Det är ett kort uppdrag i en spännande koncern och du erbjuds mycket goda villkor.


Några av dina arbetsuppgifter
Hantera optimala lagernivåer och förhindra lagerbrist
Försäljnings- och verksamhetsanalys
Säkerställa produkttillgänglighet
På uppdrag av marknadsavdelningen hantera inköp av förpackningsmaterial för sampackningsverksamheten och således ha direkt kontakt med leverantörer
Skapande och uppdatering av masterdata i SAP
Uppdatering av leverans- och produktionsplaner i APO



Kvalifikationer
Du har sannolikt eftergymnasial utbildning inom Inköp / Logistik / Supply Chain / Transport Management och några års erfarenhet av liknande tjänst. Du har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift och kunskaper i de nordiska språken är meriterande. Meriterande med dokumenterad erfarenhet av att jobba i Excel, SAP, APO och SQL.

Om dig
Du är resultatdriven, positiv och strukturerad och du har ett konstruktivt förhållningssätt. Du motiveras av och trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och är aktivt engagerad i att skapa en bra arbetsplats. Du är en bra kommunikatör.

Tjänsten är en heltidsinhyrning på ca. 1-2 månader med omgående tillträde. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan omgående via länken. För mer information ring gärna till Karin Dahlin, rekryteringskonsult, på 0733 763 988.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Standby Workteam AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Standby Workteam AB (org.nr 556600-5475), http://www.standbyworkteam.se

Kontakt
Rekryteringskonsult
Karin Dahlin
0733 763 988

Jobbnummer
6860660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam AB: