Inspirerande kundtjänstmedarbetare till kreativt klädföretag

SW GBG / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport och blir motiverad av att hjälpa andra? Beskriver du dig själv som kreativ, engagerande och initiativrik? För kunds räkning söker vi deras nästa kundservicemedarbetare. Företaget är ett och engagerat mode- och klädföretag som sitter i trevliga lokaler i centrala Göteborg. På företaget arbetar ca 25 personer och du blir en del av ett team med 4 kollegor.

Tjänstebeskrivning
Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta som kundservicemedarbetare och ansvara för att externa kunder såväl som interna kollegor får service i världsklass. Du arbetar med företagets projekt och beställningar mot kund och du är delaktig från beställning och inköp till leverans av de kläder som kund har beställt. Du har ett brett kontaktnät såväl internt som externt och arbetar i GARP som affärssystem. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Ta emot orderregistrering och beställningar ifrån kund.
• Arbeta med mail och telefon för att besvara frågor från kund kring beställning, fakturor, lagersaldo och årets klädsortiment.
• Hämta beställningar från systemen och administrera dessa.
• Arbeta tillsammans med projektledare för att säkerställa korrekt beställning och leveranstid.
• Administration, posthantering och reklamationshantering.
• Arbeta tillsammans med dina kollegor för att säkerställa en hög kvalité och service samt arbeta med att hitta nya arbetssätt.

Vem är du?
Du har en avslutad gymnasieexamen och har tidigare erfarenhet från kundsupport, administration, orderhantering eller liknande. Du har goda kunskaper i MS Office och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.Tjänsten passar dig som har en förmåga att hantera olika typer av arbetsuppgifter och drivs av att ge god service. Du är en positiv och utåtriktad person som trivs med ansvar. Du tar gärna egna initiativ och kommer med förslag till förbättringar. Vidare är du en lagspelare som uppskattar ett varierande arbetstempo. Då du kommer att hantera flera olika kunder och interna medarbetare har du en god förmåga att anpassa din kommunikation. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är en rekrytering med anställning hos kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, på tel: 031-333 54 81 eller på frida.johansson@sw.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid dagtid Löpande

Publiceringsdatum
2017-02-13

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson +46 31-333 54 81

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Jobbnummer
3318026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: