Innesäljare / Butiksansvarig till Carapax
Bahusia Personalförmedling AB / Säljarjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahusia Personalförmedling AB i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Om Carapax Marine Group
Carapax Marine Group är leverantör till Burfiske och Vattenbrukare. Vi utvecklar och marknadsför ett komplett sortiment av burar och tinor för fångst av skaldjur och fisk och de tillbehör som fiskaren behöver. För vattenbruk utvecklar vi egna effektiva odlingssystem för t ex odling av blåmusslor och ostron. Kunderna sträcker sig från fritidsfiskare och yrkesfiskare till odlingsföretag och kommuner. Försäljning sker både direkt och genom återförsäljare. Sverige, Norge, Danmark och Storbritannien är bolagets viktigaste marknader och Carapax MG AB och har kontor, butik och lager i Lysekil.
Vi söker Innesäljare / Butiksansvarig
Om Tjänsten
Du samarbetar och ger stöd till utesäljarna och personlig service till våra kunder. Du gör offerter, ansvarar för orderhantering och leveransbevakning och besvarar tekniska frågor. Som butiksansvarig driver du försäljningen i vår butik och skapar en attraktiv och säljande miljö som får kunden att känna sig välkommen och du säljer även till yrkesfiskare och fritidsfiskare via telefon och utskick.
I rollen krävs att du som säljare och administratör har en förmåga att agera på frågeställningar och arbeta självständigt.
I kundkontakterna kommer du att utmanas och genom en kombination av produktkunskap och förstklassig service når du både framgång och utvecklas som säljare!
Din profil och personlighet
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och tycker om kundkontakten.
Du är lättlärd, flexibel och välorganiserad. Är du dessutom fiskeintresserad, praktiskt lagd och tycker om ett arbete i högt tempo kommer du snabbt sätta dig in i arbetet.
Då kunderna har stort förtroende för dig är det viktigt att du är pålitlig och håller vad du lovar. För att känna dig hemma på företaget är det viktigt att du är professionell i mötet med kunden och att du tycker om att samarbeta med dina kollegor och har en prestigelös attityd.
Kompetens och erfarenhet:
Du har erfarenhet av försäljning och från B2B.
Kommunicerar på svenska och engelska och kan utforma säljande dokument av god kvalitet. Du har goda datakunskaper och innehar B- körkort.
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Tycker du detta stämmer med en beskrivning på dig så är du välkommen med din ansökan!
Denna rekrytering sker i samarbete med Bahusia.
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på
www.bahusia.seVaraktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Publiceringsdatum2016-05-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-06
Ange följande referens när du ansöker: 3082169341
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHåkan Karlsson (+46) (0)522-44 02 43
FöretagBahusia Personalförmedling AB
AdressBahusia Personalförmedling AB
Gustaf Mattsons väg 2
45150 Uddevalla
KontorsadressGustaf Mattsons väg 2, 451 50 Uddevalla
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2851391
Observera att sista ansökningsdag har passerat.