Inköpssamordnare sökes till en verksamhet i Nynäshamn
Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nynäshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nynäshamn,
Trosa,
Salem,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Nynäshamn,
Salem,
Huddinge,
Botkyrka,
Södertälje eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av arbete med LOU och en utbildning i lagen om offentlig upphandling? Då har jag ett uppdrag för dig.
Om uppdraget
Vår kund i Nynäshamn söker just nu en inköpssamordnare. Uppdraget förväntas starta vecka 26 och är en visstidsanställning. Tjänstgöringsgraden är: 60% men möjligheter till en omfattning av 100% är goda, vid erfarenhet av bokföring.
Publiceringsdatum2022-06-03Arbetsuppgifter• Kunna stötta verksamheterna vid direktupphandlingar med anbudsförfrågningar, avtal (främst bollplank), utskick av anbudsförfrågan, besvarande av frågor samt i vissa fall delta i anbudsöppning
• Introduktion och utbildning av nya användare i verksamhetens direktupphandlingsmodul
• Administrera direktupphandlingsmodulen
• Administrera verksamhetens inköpsanalys, Hypergene, samt vara behjälplig för verksamheterna
Kvalifikationer• Lägst gymnasieutbildning
• Dokumenterad utbildning i Lagen om offentlig upphandling, LOU
• Erfarenhet av arbete med LOU
• Goda datakunskaper: i MS Office
Meriterande
• Genomfört direktupphandlingar i offentlig sektor
• Erfarenhet av arbete i offentlig sektor
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare:
nadine.ayari@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Nadine Ayari
nadine.ayari@bemannia.se Jobbnummer 6714308
Observera att sista ansökningsdag har passerat.