Inköpsassistent/orderadministratör
Maxkompetens / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens i Kristianstad,
Hässleholm,
Höör,
Osby,
Karlshamn eller i
hela Sverige Inköpsassistent
Lockas du utav en roll inom inköp/orderadministration? Till ett framgångsrikt bolag inom lek och lärande söker vi nu en flexibel person som trivs i en fartfylld vardag. En chans du inte får missa om du vill skaffa dig erfarenhet och utvecklas inom inköp!
Som inköpsassistent har du som uppdrag att ta fram de olika produkter som efterfrågas i olika anbud. Mycket finns redan hos de befintliga leverantörerna men gör de inte det så är det din uppgift att söka fram nya leverantörer och agenturer. Du skapar tydliga rutinbeskrivningar för olika produkter så att detta finns att tillgå vid kommande förfrågningar. Du kommer också att stötta inköpsavdelningen med olika administrativa arbetsuppgifter. Det kan vara att hämta in priser, hjälpa till vid förhandlingar eller sammanställa olika sorters produktinformation. Du kommer också att arbeta med arbetsuppgifter där du arbetar med olika arbetsuppgifter inom orderadministration. Här är du länken mellan säljare och leverantörer genom att uppdatera affärssystemet med rätt information gällande order och leverans.
Vi söker dig som har någon form av utbildning, minst gymnasial men gärna ytterligare utbildning än så. Har du utbildning eller erfarenhet inom inköp/logistik så är detta mycket meriterade. Du har en god datavana och lätt för att ta till dig nya system. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både när det gäller svenska och engelska.
Du ser på tjänsten med nyfikna ögon och stort engagemang. Som person är du modig i ditt sätt att vara när det gäller att ta kontakt med olika sorters personer- både internt men också externt med leverantörerna som finns i Sverige och Europa. Du välkomnas till en arbetsplats där det är mycket på gång och du måste vara flexibel inför hur din arbetsdag kan komma att kunna förändras. Som kollega är du mån om att skapa goda relationer och samarbeten och du vill gärna bidra till gruppen.
Vår kund finns belägen några mil utanför Kristianstad. Vi söker dig som är tillgänglig omgående och kan starta inom kort. Behovet sträcker sig sex månader fram i tiden till att börja med- med goda möjligheter till tillsvidare. Vi kommer att arbeta med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så låter detta som något för dig- tveka inte att skicka in din ansökan till oss via vår hemsida
www.maxkompetens.se . Sista ansökningsdag är den 24/3 2019 . Vid frågor kontakta Alexandra Ivstam på
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2019-03-12ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-26
Ange följande referens när du ansöker: wS4KQGf2Sv2hw4VBj9NzNQ==
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Ivstam
alexandra.ivstam@maxkompetens.se 044-781442
FöretagMaxkompetens
AdressMaxkompetens
29131
29131 1290
KontorsadressCardellsgatan 13
Jobbnummer 4662071
Observera att sista ansökningsdag har passerat.