Inköpsassistent
Randstad AB Västerås / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Vår kund är ett stort internationellt företag och till deras nya avdelning avdelning söker vi nu en inköpsadministratör med start omgående.
Publiceringsdatum2012-02-14Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med hantering av inköp och inköpsordrar samt administration kring detta. Du lägger inköpsrekvisitioner i SAP R3 och gör bland annat beställningar.
Utbildning och erfarenhetDu har en gymnasial utbildning eller är nyexaminerad eller har någon typ av eftergymnasial påbyggnad, inom ekonomi, inköp, teknik eller motsvarande. Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet samt ett till två års erfarenhet av arbete i SAP R3 samt allmänt goda datakunskaper. Du har arbetat med inköpsrelaterade frågor tidigare. Har du erfarenhet av ritningsläsning så är det meriterande.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är ambitiös, serviceminded och noggrann. Du tar tag i saker och är mycket duktig på att administrera och koordinera. Du kan tala och skriva engelska, italienska är meriterande.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Joanna Lindgren 021-470 24 20.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoanna Lindgren, +46 021-4702420, +46 070-4317422
FöretagRandstad AB Västerås
AdressRandstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås
Jobbnummer 1158149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.