Inköpsadministratörer till spännande företag

Framtiden AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Vi söker 2 st inköpsadministratörer till ett spännande företag i Jönköping. Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande.

Publiceringsdatum
2016-08-30

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med Procurement pay-system, indirekta inköp så att det fungerar effektivt samt vara behjälplig på inköpsavdelningen. Arbetet innefattar mycket internkommunikation och du kommer vara tillhands när man implementerar ett nytt inköpssystem. Du kommer att jobba i en grupp med 3-6 andra inköpare.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Profil
Skallkrav
Lägst KY/YH utbildning, mot inköp
Svenska och engelska i tal och skrift

Mediterande
Arbetat indirekt med inköp eller inom inköp. Alternativt om man har jobbat som ordermottagare, innesäljare och har systemvana inom inköp.

Som person är du kommunikativ och serviceminded. Du är analytisk, lösningsorienterad och du är inte rädd för att fatta beslut.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Oktober
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning
Placering: Jönköping

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8672
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia Blennborn 0709-478688 cecilia.b@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1 D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1 D , Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3018757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: