Inköpsadministratör

Region Jönköpings län / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
2022-03-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpsadministratör" (publicerad 2024-04-19) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Inköpsstöd

Sommarjobb, Inköpsadministratör

Inköpsstöd, område inköp och materialförsörjning

Har du intresse för kundservice och administration? Då har vi ett sommarjobb för dig!

Vi söker
Inköpsstöd söker nu en medarbetare med placering på vår kundservice för ett semestervikariat på heltid under hela sommaren 2022 med en möjlighet till ev timanställning vid behov. Du som söker har slutförd gymnasieutbildning, god datorvana och helst erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Har du dessutom en slutförd eller pågående utbildning inom inköp ser vi det som meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket är ett krav.

Inköpsstöd består idag av 9 personer varav 4 arbetar på kundservice. De är den kontakt som sjukvårdens personal i första hand vänder sig till för att göra beställningar eller ställa frågor som rör materialförsörjningen. Det kan handla om frågor kring produkter och sortiment eller beställning av varor från våra leverantörer.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig arbetsuppgifter med daglig kontakt med både våra beställare och leverantörer. Område inköp och materialförsörjning har stor kompetens, ett gott arbetsklimat och våra uppdragsgivare ser oss som en självklar partner. Arbetstiderna är vardagar kl. 7-16 och placeringen är på vårt kontor på Östra Storgatan i Jönköping.

Det här får du arbeta med
Detta är ett utpräglat servicearbete med många kontakter både inom och utanför regionens organisation. I arbetsuppgifterna ingår att hantera beställningar och frågor som kommer via telefon, mail och vårt ärendehanteringssystem.

För att du ska trivas hos oss
För att trivas hos oss är du trygg i dig själv, serviceinriktad och behåller rätt fokus även vid ett högt arbetstempo. Du är lyhörd för kundens behov och är mån om att ge god service. Du har ett professionellt arbetssätt och tar eget ansvar i ditt arbete. Det är viktigt att du är noggrann och att du själv kan söka och förmedla rätt information. Vår arbetsgrupp utmärks av arbetsglädje och gott samarbete. Vi tror att även du kommer att bidra till att sprida en positiv attityd i gruppen och i relationen med våra kunder. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.

Så här gör du om du är intresserad
För mer information om tjänsten kontakta gärna Enhetschef Hanna Nyman, 010-242 41 61 hanna.nyman@rjl.se Välkommen med din ansökan via länken. Sista ansökningsdag är den 20 mars.

Område inköp och materialförsörjning har cirka 50 medarbetare. Vi upphandlar varor och tjänster för cirka 1,9 miljarder kronor per år och vi servar cirka 12 000 kunder. Vår verksamhetsidé är att genom samverkan, tillgänglighet och kompetens vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner inom vårt verksamhetsområde.
Hög servicegrad och väl fungerande processer är viktigt i vårt arbete.

Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad, 100%, Tillträde Enligt överenskommelse till Enligt överenskommelse -

Publiceringsdatum
2022-03-02

Ersättning
Fast lön. Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
REGION JÖNKÖPINGS LÄN

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "S226/22".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Jönköpings Län (org.nr 232100-0057)

Arbetsplats
Region Jönköpings län

Jobbnummer
6395895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Jönköpings län

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Jönköpings län: