Inköpare/ produktionsplanerare inom tillverkning - Landskrona
Processbemanning Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag
Är du serviceinriktad, kommunikativ och stresstålig? Är du intresserad av att arbeta med inköp och produktionsplanering? Då kanske detta är en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2023-10-04Om tjänstenVi söker för omgående en inköpare till ett tillverkande företag i Landskrona. I rollen ingår att planera och utföra avrop gällande inköp av material till produktionen samt även förpackningsmaterial/emballage med mera. Det dagliga arbetet sker främst i Monitor, Excel och övriga Office program. Som inköpare har du mycket interna kontakter, både med produktion, lager och sälj. Du behöver ha en förmåga att se och uppfatta status och behov framåt, men även en förståelse för produktionens förbrukningsmöster och behov. Arbetet ställer krav på fingerspetskänsla.
Arbetstiderna är förlagda till kontorstider (08:00 - 17:00). Tjänsten är tänkt långsiktigt med start omgående.
Krav för tjänsten:
Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av att arbeta i Excel och någon form av affärssystem, det är meriterande om du tidigare har arbetat i Monitor. Tidigare erfarenheter i rollen som inköpare är ett krav. Du behöver ha ett strukturerat arbetssätt och har stor vana av att arbeta digitalt och administrativt. Eftersom tjänsten innefattar mycket kommunikation är det viktigt att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift. B - körkort är ett krav.
Dina personliga egenskaper:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är driven, flexibel och har en positiv inställning. Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner och som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har en mycket god samarbetsförmåga. För att passa in i tjänsten behöver du även vara social och stresstålig. Du ser lösningar och möjligheter i stället för problem.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 8165493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.