Inköpare Av Konsulttjänster Till Vår Kund Inom Offentlig Verksam
JobBusters AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-10-15Dina arbetsuppgifterFör vår kund som verkar inom den offentliga sektorn söker vi nu en Inköpare för konsulttjänster. Vår kund är snabbt växande och de behöver nu utöka sitt team för att bistå IT-divisionen med konsultavrop och upphandlingar av konsultlösningar. Syftet är att bygga vidare på framtagna arbetssätt och underlätta för chefer och beställare på IT-divisionen att på ett enkelt sätt ta in nya resurser. I arbetsuppgifterna som Inköpare ingår bland annat bistå kundens controller och chefer med en helhetsbild över samtliga konsulter på IT, inklusive uppföljning och månadsrapportering. Du kommer även att hjälpa till att implementera strukturer samt förbättra processer för att ta in konsulter, hålla intervjuer samt ha leverantörsmöten. I arbetsuppgifterna ingår också att bistå i den övergripande resursplaneringen på Division IT. Som statlig myndighet finns flera lagar, processer och rutiner att förhålla oss till när vi upphandlar konsulter.
Om företagetJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Du kommer arbeta på deras kontor i Sundbyberg, Stockholm.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom administration eller annan inriktning som bedömer som relevant
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet av upphandling, rekrytering eller inköp av konsulter
• Minst 4 års arbetslivserfarenhet av samordning/planering av administrativa rutiner
• Minst 4 års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en stödjande roll
• Datorvana samt goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift
• Meriterande är om du har erfarenhet av upphandling inom offentlig sektor samt upphandlingsprocessens samtliga delar
Dina personliga egenskaperFör att trivas i den här rollen ser vi att du har god samarbetsförmåga och initiativförmåga, är inte rädd för att hugga i när det behövs. Du är också flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning. Som person är du utåtriktad och tydlig i din kommunikation, ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende hos andra. Du har fallenhet för administrativa arbetsuppgifter och gillar ordning och reda.
ErsättningEnligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Uppdraget är på heltid med kontorstider. Vår kund önskar start runt 2022-01-10 och uppdraget förväntas löpa under ett år till 2023-01-10, med möjligheter till förlängning. Innan start hos vår kund kommer konsulten att genomgå en säkerhetsprövning där handläggningstiden är ett par veckor. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan på svenska (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbusters AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4132".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbusters AB (org.nr 556826-5606),
http://jobbusters.se/ Arbetsplats JobBusters
Jobbnummer 6046146
Observera att sista ansökningsdag har passerat.