Inköpare
Transtema Network Services AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transtema Network Services AB i Stockholm,
Botkyrka,
Sigtuna,
Uppsala,
Enköping eller i
hela Sverige Transtema Network Services AB har som vision att vara den naturliga partnern för byggnation och underhåll av nätet i Sverige. Vi jobbar med såväl stora kontrakt som med mindre lokala avtal och tar vara på varje möjlighet till att utvecklas och expandera. Vi har växt till ett företag med omkring 750 anställda och vi fortsätter ständigt att leta efter produktiva, resultatinriktade och engagerade medarbetare som vill vara delaktiga i att göra vår vision till verklighet. Hos oss får du chansen att arbeta inom en väletablerad organisation som satsar på att utveckla och utbilda sina medarbetare
Nu söker vi en junior inköpare som är i slutet av sina studier eller nyutexaminerad som vill påbörja sin karriär på ett företag där entreprenörsanda genomsyrar organisationen.
Publiceringsdatum2019-03-11Dina arbetsuppgifterSom junior Inköpare kommer du stötta inköpschefen i det dagliga arbetet och du ges möjligheten att successivt växa in i rollen och ta eget ansvar. Vi ser gärna att du tar del i förbättringsarbetet och kommer med egna kreativa idéer hur avdelningen kan arbeta bättre framåt.
Exempel på arbetsuppgifter:
Förhandla avtal t.ex. allmänna leveransvillkor och övriga kommersiella villkor för alla inköps kategorier som behövs i verksamheten
Driva regelbundna leverantörsmöten, utmana och vårda relationen
Säkerställa och driva inköpsarbetet vad gäller uppföljning och omförhandling av inköpsavtal och villkor
Genomföra leverantörsutvärdering och leverantörsval
Förbättra och utveckla operativa och strategiska inköpsförfaranden
Delta i offertarbete, så att rätt priser lämnas från TNS i anbudsfasen
Placering av denna tjänst är antingen på vårt huvudkontor i Jonsered eller på något av våra kontor i Stockholm. Resor i tjänsten ingår.
KvalifikationerHögskola/Universitets utbildning
Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, då det är i de språken kommunikationen sker
är självständig och social, i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse
Förhandlingsvana
Är ansvarsfull har god känsla för detaljer
Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
Meriterande om du har kunskaper inom Telekom och fältverksamhet
Dina personliga egenskaperFör att vara framgångsrik i rollen krävs det att du är resultatinriktad, analytisk och har förmåga att driva flera inköpsuppdrag parallellt på ett strukturerat sätt. Du trivs med ansvar och är trygg som kravställare samt att ta initiativ, driva förändring och utveckla den roll du befinner dig i.
Då tjänsten innebär flera gränssnitt både internt och externt tycker du om att samarbeta, är bekväm i att hålla presentationer samt behärskar engelska flytande i tal och skrift.
Kontaktuppgifter
Registrera din ansökan snarast, dock senast 2019-03-31. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Ytterligare information om tjänsten lämnas av Roger Lundkvist, Head of Sourcing, +46 (0)72 24 96 205
Kontakt från rekryteringsbolag undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
40 tim/vecka Månad
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRoger Lundkvist +46 72 24 96 205
FöretagTranstema Network Services AB
AdressTranstema Network Services AB
Färögatan 7
16440 Stockholm
KontorsadressFärögatan 7
Jobbnummer 4661586
Observera att sista ansökningsdag har passerat.