Initiativtagande ekonomiassistent sökes till trivsam kund
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Huddinge
2018-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Initiativtagande ekonomiassistent sökes till trivsam kund" (publicerad 2018-11-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet som ekonomiassistent? Brukar du beskrivas av kollegor som handlingskraftig och snabblärd? Då kan du vara just den vi söker till detta utvecklande uppdrag.
Om uppdraget:
Vår kund är ett företag med verksamhet inom logistik, tryck och kommunikation, med ca 160 engagerade medarbetare. På ekonomiavdelningen i Huddinge arbetar ca 4 personer i ett sammansvetsat team där det är viktigt att du passar in i arbetsmiljön. Kunden arbetar både med svenska och nordiska bolag.
Publiceringsdatum2018-11-15ArbetsuppgifterI rollen kommer du bland annat hantera kund-och leverantörsreskontra, inbetalningar och avstämningar av kunders reskontra samt löpande redovisning. Vidare ingår att arbeta med månadsbokslut med avstämningar av balanskonton och att vara delaktig i årsbokslutarbete. I och med detta tror vi att du kan prioritera arbetsuppgifter, är förändringsbenägen och har en flexibel inställning. Det är också viktigt att du bidrar till en trevlig stämning och trivs i en utåtriktad miljö.
Då du tillhör en mindre ekonomi avdelning kommer du självklart vara behjälplig med övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter. För detta ser vi att du har en mycket god samarbetsförmåga och är kommunikativ mot dina kollegor.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst 1 års erfarenhet som ekonomiassistent
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
• Vana att arbeta med MS Office
• Meriterande med erfarenhet av Microsoft Dynamics NAV (tidigare Navision)
• En ytterligare merit om du arbetat i Hogia
Tjänstens omfattning och tillträdeTjänsten avser ett konsultuppdrag på 100% med start omgående under november som beräknas pågå under sex (6) månader. För rätt person finns det därefter mycket god chans till överrekrytering.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress:
sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till rekrytering
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4459089
Observera att sista ansökningsdag har passerat.