IHM Business School i Stockholm söker administrativ Affärskoordi

Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

IHM Business School är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Vi tror på ett livslångt lärande.

Därför utvecklar IHM företag och människor i näringslivets alla faser, från grundläggande affärsmannaskap till framgångsrikt ledarskap. IHM har årligen ca 4 000 deltagare i öppna och företagsanpassade program. Varje år deltar ca 200 föreläsare och lärare från näringslivet. IHM finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. På IHM utbildas människor i yrkeslivet inom affärsmannaskap, ledarskap, affärsutveckling, marknadsföring, affärsekonomi och mycket mer. IHM är ett mycket välkänt varumärke i näringslivet och många organisationer söker medarbetare som gått på IHM eller skickar sina medarbetare hit för vidareutbildning.

Om tjänsten som administrativ Affärskoordinator på IHM Business School
I rollen som Affärskoordinator kommer du ansvara för att projektleda, hantera och utveckla det administrativa arbete som krävs för att skapa, kundanpassa och genomföra IHM:s olika utbildningsprogram för B2B-partners.

Dina uppgifter kommer vara att hålla ihop utbildningsprogrammen från start till mål. Detta innebär att du ansvarar för att skräddarsy och leda varje utbildning tillsammans med kund och kundansvarig. I arbetet ingår även att följa upp projektens olika faser, dess ekonomiska faktorer och att sammanställa denna informationi nulägesrapporter.

Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar självständigt med stort ansvar. Det krävs därför att du är energisk, kundfokuserad, tycker om att arbeta strukturerat med administration och är van att jobba med många bollar i luften.

Vi söker dig som:
: är engagerad, effektiv och vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag! Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann samtidigt som du brinner för att ständigt skapa och förbättra projekt och dess uppbyggnadsprocesser. Att vara en person som håller i alla trådar trivs du med, på samma sätt är du även van vid att jobba mot deadlines och gillar det. I rollen som Affärskoordinator krävs att du har ett servicemind som genomsyrar allt du gör, du har kundens önskemål i fokus från projektens start och till dess mål, oavsett vilka utmaningar som dyker upp på vägen. 

Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det även viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Du är en person som kan siffror, tycker det är kul att arbeta utifån ett ekonomiskt perspektiv och har ett affärsmässigt tänk. Detta tror vi att du har med dig från en utbildning inom ekonomi eller liknande. Vi ser gärna att du är nyfiken och tycker det är kul att ta dig an nya uppgifter samt utvecklar befintliga arbetsprocesser för att ständigt ligga i framkant, både i ditt eget arbete samt för IHMs fortsatta utveckling. Du har goda kunskaper i det svenska och det engelska språket inom både tal och skrift. Du är van vid att hantera olika typer av program och interna system, som CRM, och hanterar MS-Office (Word, Powerpoint och Excel) utan problem.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Hos IHM Business School erbjuds du en nyckelroll för utvecklingen av bolagets sätt att administrera varje kunds utbildningsprogram. Bolaget befinner sig i en händelserik fas med stora ambitioner för framtider. Tjänsten är ett vikariat om 2 år med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om IHM Business School här!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid (vikariat om 2 år med goda möjligheter till förlängning)
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Emma Kavsjö, emma@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-11-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-10-17

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3108701

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: