Hyresadministratör till stort fastighetsbolag i centrala Götebor
Magna AB / Administratörsjobb / Göteborg
2015-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hyresadministratör till stort fastighetsbolag i centrala Götebor" (publicerad 2015-12-29) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan,
Lysekil eller i
hela Sverige Kundföretaget
MAGNA söker nu för kunds räkning en hyresadministratör med start 25/1 2016 eller enligt överenskommelse. Vår kund är ett av Göteborgs största fastighetsbolag och förvaltar drygt 18000 hyreslägenheter i så gott som i hela Göteborg och har för närvarande cirka 230 anställda.
Anställningen är en heltidstjänst till och med 30/5 2016. Uppdraget kan komma att förlängas.
Publiceringsdatum2015-12-21Dina arbetsuppgifterUppgifterna består huvudsakligen av att sköta dagliga göromål inom hyresadministrationen. Till en början kommer du att läsa in och bokföra inbetalningar, administrera autogiro, e-faktura samt kundärenden som rör hyror och besvaras via ett ärendehanteringssystem eller telefonsamtal. Längre fram kan du få fler uppgifter så som att köra aviseringar, hantera frågor från Intrum mm.
Du är centralt placerad tillsammans med gruppen för Hyresadministration. I den gruppen finns tre hyresadministratörer som ansvarar för avisering, kravhantering, systemförvaltning samt de uppgifter som ingår i den efterfrågade rollen. De arbetar med ett ständigt förbättringsarbete inom gruppen, varför det är viktigt att du kan ta in ny information och ändra arbetssätt när det krävs samt bidra med förslag på förbättringar.
ProfilVi söker dig som vill bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann, strukturerad samt kunnig inom hyresadministration, redovisning och kundservice. Det är viktigt att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift, då stor del av arbetet innebär att kommunicera med våra hyresgäster. Samtalen kan också vara svåra då det ibland rör krav- eller avhysningsärenden. Du bör ha minst 2 års erfarenhet av liknande arbete.
Kvalifikationer• Två års erfarenhet av hyresadministration och kundservice.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
• Erfarenhet av Fast2 och Lime.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-12
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6540
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Walterson
Sara.walterson@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Kronhusgatan 11
41105 Göteborg
KontorsadressKronhusgatan 11, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2588190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.