Hyresadministratör sökes till fastighetsbolag

Adecco Sweden AB, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad administratör som är kommunikativ, noggrann och vill arbeta i en varierande roll i ett väletablerat fastighetsbolag? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!

Hur ser din arbetsdag som hyresadministratör ut?

Arbetet som hyresadministratör är självständigt, variationsrikt och utvecklande. I arbetsuppgifterna ingår avisering/debitering av hyror, inbetalningar, registervård i fastighetssystemet samt bokföring och avstämningar. Bolagets kunder är hyresgäster och kundkontakter sker mestadels via telefon. Du kommer vara en av tre hyresadministratörer som samarbetar med andra enheter inom bolaget gällande frågor inom hyresadministration.

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i centrala Göteborg. Uppdraget är ett föräldravikariat med start i augusti 2012 och kommer att pågå i cirka 1 år. För rätt person finns chans till förlängning. Arbetets omfattning är på heltid, arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 - 17.

Vem trivs här?

Du som minst har gymnasial utbildning inom ekonomi samt erfarenhet inom administrativt arbete, gärna av hyresadministration, kommer snabbt in i din roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom viss erfarenhet av ekonomiredovisning samt goda kunskaper i Microsoft Office kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Vidare besitter du god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Erfarenhet från kravhantering är meriterande.

Är du som person serviceinriktad, flexibel och tålmodig kommer du att trivas utmärkt med dina arbetsuppgifter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Sök direkt genom länk: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1539549

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Lindquist på tel: 031 -725 72 88.

Välkommen att söka

Publiceringsdatum
2012-06-08

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Göteborg
Götgatan 11
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031- 725 45 00

Jobbnummer
1267526

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg: