Humana söker en Kundsamordnare till Gotland

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana söker en Kundsamordnare med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på Gotland.

Publiceringsdatum
2015-02-24

Dina arbetsuppgifter
Som kundsamordnare är din huvuduppgift att träffa våra kunder och vara delaktig av samordningen kring deras assistans. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Du kommer att ansvara över introduktionen till våra nya personliga assistenter och hålla personalmöten med dem. Vidare kommer du vara delaktig i rekrytering av personliga assistenter vilket innebär att hålla intervjuer och arbeta proaktivt med uppsökande av kandidater.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Det är meriterande om du är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.

Som person är det viktigt att du är social och framåt samt att du kan hantera människor på ett bra sätt. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer. Vidare är du en kunnig administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter. På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på 50% deltid. Tillträde så snart som möjligt och introduktionen sker i Stockholm. Tjänsten innefattar resor över hela Gotland samt till Stockholm ca 1/gång i månaden. Övrigt arbete sker hemifrån.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Sista ansökningsdag är 2015-03-18

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Warfvinges väg 39 112 51 Stockholm
11251 Gotland

Kontorsadress
Warfvinges väg 39 112 51 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2180277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: