HR-konsult inom migration sökes till spännande bolag!
Perido AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Södertälje,
Ekerö,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbeta med HR-relaterade frågor? Är du intresserad av en roll där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper och växa med dina arbetsuppgifter? Är du även en social person som är starkt driven och ser möjligheter istället för problemen? Då vill vi att du läser vidare!
Publiceringsdatum2024-01-17Om tjänstenVi söker en HR-konsult för att täcka en föräldraledighet i Immigration & Relocation teamet på kundens kontor i Södertälje. Företaget är en världsledande leverantör av transportlösningar och tillsammans med partners och kunder driver de omställningen till ett hållbart transportsystem.
ArbetsuppgifterSom HR-konsult kommer du att arbeta med HR-administration och immigrationsstöd. Det innebär att hjälpa anställda och deras familjer med arbetstillstånd och andra immigrationsrelaterade frågor. Det krävs en noggrann person som kan säkerställa en felfri process med korrekt och effektiv hantering av uppgifter för en smidig process.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen bör du ha en mycket hög servicenivå och en riktig lagspelare. Som person är du positiv och engagerad och har ett "can-do attityd". Migrationsområdets komplexitet kräver att du är noggrann och har god kommunikationsförmåga för att kunna få kunderna att känna sig trygga. För att lyckas i rollen tror vi även att du som söker är en väldigt strukturerad och detaljorienterad person. Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
KvalifikationerUtbildning inom Business Administration, Human Resources eller annat närliggande område, alternativt motsvarande kunskaper från arbetserfarenhet
Mycket goda kommunikationskunskaper i engelska
Meriterande:
God kommunikationsförmåga i svenska
Erfarenhet från HR-administration och immigration. Med vana att stötta anställda och deras familjer med arbetstillstånd och andra frågor kopplade till immigrationsprocessen.
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 1 år. Start 2024-02-01.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34343 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34343".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387),
http://www.perido.se 151 32 SÖDERTÄLJE
Jobbnummer 8399670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.