HR-administratör till internationellt bolag
Barona Human Resource Services AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Nu söker vi en serviceinriktad HR-administratör med kunskaper inom lön till internationellt bolag.
Uppdraget innebär att hantera inkomna ärenden inom HR&Lön enligt överenskommen process.
Exempel på arbetsuppgifter:
Utföra anställnings- och avslutshantering
Hantera anställningsuppgifter i masterdatasystem
Administrera beställningar som inkommer till HR-support
Administrera självserviceportalen.
Beställa material till nyanställd(t ex telefon, dator, etc).
Bevakning av frånvaro och sjukanmälan.
Hantera Försäkringskassan och Collectum.
Rapportera till SCB, Svenskt Näringsliv, etc.
Administrera och distribuera efterfrågade intyg till medarbetare och andra intressenter.
Kvalifikationer
Du som söker har eftergymnasial utbildning inom HR och/eller lön, alternativt lång erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av personaladministrativt arbete och är van att tolka lagar och avtal.
För att lyckas i detta uppdrag krävs förståelse för HR processer och inte minst för anställnings- och avslutsprocessen. Har du erfarenhet av lönehantering och lönerelaterade system är det ett mycket stort plus! Erfarenhet av arbete med systemstöd inom PA/löneområdet är också meriterande.
Du bör ha erfarenhet av service via mail och telefon, gärna till interna kunder.
Som person tycker du om att ha många olika saker på gång samtidigt. Du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad och brinner för det goda kundbemötandet. I övrigt trivs du med att arbeta självständigt samt har god förmåga att organisera, planera och prioritera ditt eget arbete.
Vi erbjuder dig
Som konsult på Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer att ha regelbunden kontakt med en dedikerad konsultchef.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via epost men för frågor/information kontakta: Setareh Moshtaghi |
setareh.moshtaghi@barona.se Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; HR; Konsult; Personalvetare; Internationell; Organisation; Jobb; Utmaning; Lön; Hr-konsult
Varaktighet, arbetstid
• .
Publiceringsdatum2016-11-08Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSetareh Moshtaghi 073-5675356
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3150121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.