Holländsktalande medarbetare till bedrägeriavd.
Klarna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 300 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Publiceringsdatum2010-09-17Dina arbetsuppgifterVåra tjänster finns i dagsläget i 5 länder varav Holland är ett av de senaste tillskotten. Då Klarnas unga företagskultur präglas av stort eget ansvar ger vi dig möjligheten att visa framfötterna och visa vad du går för. Du kommer växa tillsammans med Klarna och i takt med att koncernen växer såväl i Sverige som utomlands blir belastningen högre och utmaningarna större. Du kommer få möjligheten att bli ett ess inom ditt arbetsområde och även chansen att dra lärdom inom flera av de andra områden vår verksamhet omfattar. Klarna erbjuder en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av intressanta och begåvade personligheter.
I och med vår lansering på den holländska marknaden behöver vi nu sätta ihop ett team för att ta hand om säkerheten på den holländska marknaden. Vi är Klarnas egna detektiver och har som huvuduppgift att förhindra och hantera bedrägerier. Tjänsten omfattar ett varierande arbete med både kundkontakt och administrativa uppgifter. Tillsammans med ditt team ska du ta fram rutiner och komma med idéer på hur vi kan behålla vår målsättning även i Tyskland; att kunna erbjuda våra kunder en så trygg och säker tjänst som möjligt.
Vem är du?
Vi söker nya hungriga medarbetare som trivs bäst i en ung företagskultur. Du som sökande kandidat ska vara på jakt efter ett arbete där personlighet och prestation väger tyngre än eftergymnasial utbildning och yrkeserfarenhet. Du ska ha en naturlig fallenhet för problemlösning och ha ett klurigt sinne. Du ska vara streetsmart och alltid ligga steget före. Vi samarbetar med myndigheter som t.ex. polis och åklagare vilket förutsätter att du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift.
Givetvis förser vi dig med den utbildning du behöver för att du ska kunna utföra ditt arbete på bästa sätt!
En framgångsrik kandidat kan ha följande profil:
• Talar och skriver holländska obehindrat
• Talar och skriver svenska väl
• Talar och skriver engelska väl
• Datorvan och har goda kunskaper i Officepaketetet
• Är orädd och initiativtagande
Obs! Din ansökan ska innehålla CV på svenska eller engelska samt personligt brev på svenska eller engelska samt holländska.
Du vill...
arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.
ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.
ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.
Vi vill...
att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.
Antar du utmaningen?
Skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf. Urval och intervjuer sker löpande.
Välkommen att besöka vår hemsida för att söka tjänsten!
http://klarna.se/sv/application/application?list=251&guid=13423Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagKLARNA AB
AdressKLARNA AB
NORRA STATIONSGATAN 61
11343 STOCKHOLM
KontorsadressNORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-12012000
Jobbnummer 734747
Observera att sista ansökningsdag har passerat.