Hemfrid växer och vi söker nu ytterligare en Regionchef till Sto

Hemfrid i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bolagsbeskrivning...

Ansvarsområde

Vill du vara en del av vår fortsatta expansion i Stockholm? Vår verksamhet växer och vi utökar nu Stockholm med ytterligare en region. Vi söker därför en regionchef som är engagerad och driven och som vill medverka till att utveckla och förstärka Hemfrids närvaro på Stockholmsmarknaden. Vi söker dig som drivs av att arbeta kund- och serviceorienterat, skapa fortsatt tillväxt, förbättra avkastningen och nå högt uppsatta mål samt tycker om att utveckla dina medarbetare.  Arbetsuppgifterna innebär bl a; 

• Totalt intäkts- och kostnadsansvar för driften i regionen inklusive personalansvar för ca 10 områdeschefer, budgetarbete, uppföljning och rapportering.

• Övergripande ansvar för kompetensförsörjning och logistik. Säkerställa att regionen kan erbjuda Hemfrids tjänsteutbud genom att ha tillgängliga och kunnig personal inom våra kärntjänster såsom hemstädning och fönsterputs.

• Initiera aktiviteter och marknadsföring som genererar merförsäljning och stärker Hemfrids position på marknaden.  Ansvara för omvärldsbevakning i regionen för att bidra till Hemfrids utveckling av tjänstebudet.

• Ansvar för att upprätthålla kvalitet och kundvård i regionen samt hantera reklamationer.

• Rapportera till verksamhetschefen på Hemfrid samt medverkar i ledningsgruppen för landets regionchefer. 

Publiceringsdatum
2015-10-19

Kvalifikationer
Du har sannolikt flera års erfarenhet från service/tjänstesektorn med ansvar att leda och planera driften inom ett område. Erfarenhet från bemanningsbranschen eller ett regionchefs- eller affärsområdesansvar i en personalintensiv och utmanande bransch är meriterande.

• Tidigare chefserfarenhet är ett krav. Erfarenhet av att motivera och kompetensutveckla medarbetare.

• Erfarenhet från budgetarbete, att sätta mål- samt coacha till måluppfyllnad.

• Erfarenhet från nära arbete med kunder och med lojalitetskapande aktiviteter.

• Goda kunskaper i Office-paketet är en förutsättning samt vana att jobba i andra administrativa system såsom Salesforce, SAP och Hogia.  

• Du har också en akademisk utbildning inom ekonomi/organisation eller motsvarande.

Dina personliga egenskaper
• Kund- och affärsorienterad med ekonomiskt sinne - passionerad i att se och utveckla affärsmöjligheter och leverera ett värde till affären. 

• Självgående och operativ - tar egna initiativ, är drivande och leveranssäker.

• Lösningsorienterad, inspirerande och kommunikativ ledare - coachande ledarstil.

• Organiserad och strukturerad men är även flexibel inför det oväntade.

• Strategiskt höjd och helhetsperspektiv - förmåga att se de långsiktiga effekterna av handlingar och beslut.   

Så ansöker du
Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast. Har du frågor runt tjänsten, kontakta personalchef Fia Engström 0704-25 15 79.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hemfrid i Sverige AB

Adress
Hemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13 10064 Stockholm
10064 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 13 100 64 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2486338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hemfrid i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hemfrid i Sverige AB: