Hässelbygårdsskolan söker en lärare i Franska och Engelska åk 7-

Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan / Grundskollärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan i Stockholm

Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.

Publiceringsdatum
2016-05-04

Arbetsuppgifter
Undervisning i franska och engelska. Mentorskap i en åk 7. Delta i skolans arbete för utveckling av undervisningen tillsammans med skolledning och kollegor.

Kvalifikationer
Legitimerad lärare i engelska och franska för grundskolans högstadium. Erfarenhet av ovanstående arbetsuppgiftger är önskvärd.

ÖVRIGT
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Tjänsten tillsätts under förutsättning av att den inte behöver tas i anspråk av övertalig lärare i Stockholms kommun.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2016-08-10 .

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-18
Ange följande referens när du ansöker: A41853
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Sikström, Bitr. rektor 0850849901 anders.sikstrom@stockholm.se

Facklig kontakt
Agneta Rudolfson, Lärare och facklig representant för LR 08-50849931 agneta.rudolfson@stockholm.se
Eveliz Elfving, Lärarförbundet 08-508 49 938 eveliz.elfving@stockholm.se

Företag
Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan

Adress
Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan
Box 22049
10422 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 2F 10422 Stockholm

Jobbnummer
2824019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad, Hässelbygårdsskolan: