Handläggare till Kundcenter, Fastighetsbildningsfrågor, Gävle
Lantmäteriet, Myndighetsgemensam verksamhet / Kundservicejobb / Gävle
2020-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till Kundcenter, Fastighetsbildningsfrågor, Gävle" (publicerad 2020-06-29) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lantmäteriet, Myndighetsgemensam verksamhet i Gävle,
Stockholm,
Kiruna eller i
hela Sverige Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som vill få en stor betydelse för samhällsutvecklingen.
På huvudkontoret i Gävle finns våra myndighetsgemensamma enheter som levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kompetens och ditt engagemang är vår främsta resurs.
Publiceringsdatum2020-02-20ArbetsuppgifterSom medarbetare i vårt kundcenter är du en lagspelare som kommer att besvara frågor från allmänheten och våra kunder enligt offentlighetsprincipen samt ge information om Lantmäteriets verksamhet, produkter och organisation.
Arbetsuppgifterna innebär att svara på frågor om förrättningsverksamheten i Kundcenters andra linje. Arbetet innefattar schemalagd arbetstid och våra kanaler är telefon, mejl och e-tjänster.
KvalifikationerDu skall ha minst två års erfarenhet av kundservice via telefon och e-post. Du skall ha förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. Vi ser att det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet. Meriterade är även om du har påbyggnad inom relevant utbildning inom vårt verksamhetsområde
Du skall kunna arbeta bra med andra människor. Vara lyhörd, kommunikativ och lösningsfokuserad. Vi ser även att du löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du skall även kunna tala korrekt, välformulerat och engagerat i enskilda möten i små och stora grupper samt lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar dig till situationen.
Du skall vara tillmötesgående i ditt bemötande ha ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Inom Kundcenter arbetar vi i team vilket innebär att vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och sociala förmågor.
ÖVRIGT
På Lantmäteriet förväntar vi oss att alla våra medarbetare agerar på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Det är en självklarhet för oss att arbeta aktivt för jämställdhet och mångfald och vi tar för givet att du delar vår uppfattning.
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av kontaktperson som anges i annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLantmäteriet, Myndighetsgemensam verksamhet
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C35515-2020-4".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lantmäteriet (org.nr 202100-4888)
Arbetsplats Lantmäteriet, Myndighetsgemensam verksamhet
Jobbnummer 5108053
Observera att sista ansökningsdag har passerat.