Handläggare till internationellt företag i Södertälje
Manpower AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Söker du en spännande utmaning som handläggare? Vår välkända kund i Södertälje letar efter dig som är noggrann, strukturerad och har förmågan att hantera ärenden inom deras kundservice. Bli en del av ett dynamiskt team och ansök idag!
Det här uppdraget är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår välkända kund i Södertälje.
Allmän information
Start: omgående
Uppdragslängd: löpande
Placeringsort: Södertälje
Typ av anställning: konsultuppdrag
Om jobbet
Som handläggare hos vår kund arbetar du med kundservice och administration kopplat till företagets återförsäljare. Du kommer att utföra administrativa uppgifter, ge förstklassig service via telefon och mejl och guida kunden rätt i frågor rörande exempelvis avtal, bokföring, fakturor och offerter. I denna roll är det viktigt att ha en mycket god kommunikationsförmåga och att vara noggrann, då arbetsuppgifterna till största del kommer att handla om att supportera vår kunds återförsäljare via telefon och mejl med till exempel restvärden på bilar, avslut av lån och leasingavtal. Det är viktigt att man trivs med att använda telefonen som arbetsverktyg. De mer administrativa arbetsuppgifterna av rollen består bland annat av att attestera utbetalningar, släppa kreditmarkeringar och leasingspärrar i bilregistret, förlängning av avtal och uppföljning av avtal som nått sitt slutdatum.
Är du rätt person för jobbet?
Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete och/eller kundservice sen tidigare, och kunna hantera olika ärenden effektivt och noggrant. Du behöver vara strukturerad och ha goda kommunikationsfärdigheter. Förmågan att arbeta självständigt och prioritera uppgifter är viktigt. Du kommer även att behöva hantera kundkontakter, så en god servicekänsla är avgörande.
Du som söker ska ha
* Fullständiga gymnasiebetyg
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Tidigare erfarenhet av kundservice och administration (minst 1 år)
* Utmärkt kommunikation på både svenska och engelska, tal och skrift
Det är meriterande om du
* Har en högre utbildning, exempelvis inom ekonomi eller administration
* Har erfarenhet inom bilbranschen eller bank och finans
* Har goda Excelkunskaper
Vårt erbjudande
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Robin Westin via e-post:
robin.westin@manpower.se Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "d6ac7535-5f08-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 8224036
Observera att sista ansökningsdag har passerat.