Handläggare på Servicemarknad sökes till Volkswagen Group

2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
2017-04-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare på Servicemarknad sökes till Volkswagen Group" (publicerad 2017-04-21) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge, Gnesta eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare kommer du arbeta med att säkerställa servicenivån gentemot verkstäderna. Du kommer hantera nybilskunder för Audi/VW som har tidigare claims, betalt för mycket för service eller på annat sätt behöver uppföljning och extra fokus. Du arbetar med mail och telefon som verktyg och kommer följa dagliga listor från Report Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Rapportera till Servicekoordinator hos Audi och Volkswagen
• Daglig kontakt med Återförsäljare för Audi och Volkswagen
• Kontinuerligt rapportera status för kundnöjdhet inom fokusgrupp (IACS)
• Aktivt arbeta med att utveckla serviceprocesser och rutiner
• Koordinera och finna lösningar på kundproblem som kan uppkomma

Du kommer arbeta på Audis huvudkontor i Södertälje. Tjänsten är en bemanning vilket innebär att du blir anställd av 2Complete men arbetar ute hos vår kund.


Om företaget
"Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."

Din profil
Vi söker dig som har flerårig arbetslivserfarenhet från bilbranschen, förslagsvis som Servicerådgivare och/eller verkstadschef. Vi ser gärna att du har arbetat med kundnöjdhet - kundvårdsprogram tidigare. Du är van vid att arbeta med Office paketet och det är meriterande med tidigare erfarenhet från Automaster. Du kan utrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Som person är du analytisk, affärsmässig och driven. Du är initiativrik och har förmågan att kommunicera på alla nivåer hos återförsäljare. Du kan arbeta såväl självständigt som i grupp och för dig är det en självklarhet att alltid ge bästa möjliga service.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-04-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 837
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se 08-445 43 44

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3423628

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: