Handläggare på Servicemarknad sökes till Volkswagen Group
2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
2017-04-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare på Servicemarknad sökes till Volkswagen Group" (publicerad 2017-04-21) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare kommer du arbeta med att säkerställa servicenivån gentemot verkstäderna. Du kommer hantera nybilskunder för Audi/VW som har tidigare claims, betalt för mycket för service eller på annat sätt behöver uppföljning och extra fokus. Du arbetar med mail och telefon som verktyg och kommer följa dagliga listor från Report Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Rapportera till Servicekoordinator hos Audi och Volkswagen
• Daglig kontakt med Återförsäljare för Audi och Volkswagen
• Kontinuerligt rapportera status för kundnöjdhet inom fokusgrupp (IACS)
• Aktivt arbeta med att utveckla serviceprocesser och rutiner
• Koordinera och finna lösningar på kundproblem som kan uppkomma
Du kommer arbeta på Audis huvudkontor i Södertälje. Tjänsten är en bemanning vilket innebär att du blir anställd av 2Complete men arbetar ute hos vår kund.
Om företaget
"Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."
Din profil
Vi söker dig som har flerårig arbetslivserfarenhet från bilbranschen, förslagsvis som Servicerådgivare och/eller verkstadschef. Vi ser gärna att du har arbetat med kundnöjdhet - kundvårdsprogram tidigare. Du är van vid att arbeta med Office paketet och det är meriterande med tidigare erfarenhet från Automaster. Du kan utrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Som person är du analytisk, affärsmässig och driven. Du är initiativrik och har förmågan att kommunicera på alla nivåer hos återförsäljare. Du kan arbeta såväl självständigt som i grupp och för dig är det en självklarhet att alltid ge bästa möjliga service.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-04-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 837
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Magnusson
anna@2complete.se 08-445 43 44
Företag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 3423628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.