Handläggare med känsla för service sökes till myndighet i Kristi
Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Hörby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Hörby,
Höör,
Eslöv,
Sjöbo,
Lund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Hörby,
Höör,
Eslöv,
Lund,
Hässleholm eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta som handläggare hos vår välkända kund i Kristianstad. Uppdraget är på heltid, startar 1 november 2017 och beräknas pågå ett år framåt, med möjlighet till förlängning.
Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund, som är verksam inom den offentliga sektorn.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som handläggare kommer både handläggning, administration, beredning och uppföljning av ledningsärenden att ingå. Handläggningen går ut på beredning av inkommen ansökan och kan exempelvis innefatta begäran om komplettering av handlingar från kund, samt begäran om yttrande internt inom myndigheten. Ditt arbete kommer sedan att mynna ut i diverse betydande beslut. Beredning av ledningsärende sker via myndighetens ärendehanteringssystem.
Du kommer att ha mycket kontakt med olika enheter internt, men även med externa enheter, samt ge råd och förmedla information.
Dina kvalifikationer:
• Utbildning på gymnasienivå - teknisk inriktning är meriterande
• Minst två års erfarenhet av yrkesområdet eller likvärdigt
• Telefonvana, det vill säga tidigare erfarenhet av arbete i närliggande verksamhet, kundserviceverksamhet eller liknande
• God PC-vana
• Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift
Dina personliga egenskaper:
Då du i denna roll kommer att vara myndighetens ansikte utåt är det viktigt att du är utåtriktad, initiativtagande och trivs med att ge god service. Noggrannhet och stresstålighet är också egenskaper som är av betydelse för denna tjänst.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-09-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3699512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.