Handläggare med fokus på service och struktur till stor kund i Umeå

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Kundservicejobb / Umeå
2025-11-11


Visa alla kundservicejobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-11-11

Om företaget
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Vi söker en engagerad och noggrann hyreshandläggare som vill arbeta i en varierad roll med stort kundfokus. Du kommer anställas som konsult hos Clockwork och uppdraget väntas starta i januari och pågå till och med augusti, med eventuell möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter
Som hyreshandläggare ansvarar du för administration och handläggning av hyresavtal. Arbetet omfattar bland annat hantering av lägenhetsbyten, kontraktsöverlåtelser och andrahandsuthyrningar. Du har regelbunden kontakt med kunder via telefon, e-post och personliga möten i kundmottagning. I rollen ingår även att bemanna telefonväxel och reception, ta emot leveranser samt hantera utlämning och mottagning av nycklar. Tjänsten erbjuder en bred variation av arbetsuppgifter och kräver både god serviceförmåga och administrativ skicklighet.

Vi söker dig som trivs i en dynamisk miljö, har ett professionellt bemötande och uppskattar att vara en viktig del av kundernas helhetsupplevelse.

Profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har lägst gymnasiekompetens och erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom fastighetsbranschen eller liknande område. Du har god datorvana och är van att arbeta i olika administrativa system. Din förmåga att skapa goda kundrelationer och hantera flera uppgifter parallellt är avgörande för att trivas och utvecklas i tjänsten.

Så ansöker du
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Jennifer Åström Gustafsson på tfn: 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt, men absolut senast den 17 november, via www.clockworkpeople.se

Ersättning
Fast l?n

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "17647".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325), http://www.clockworkpersonal.se

Arbetsplats
Clockwork Umeå AB

Kontakt
Jennifer Åström Gustafsson
jennifer.astrom.gustafsson@clwork.se

Jobbnummer
9599564

Prenumerera på jobb från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB: