Handläggare Contract specialist

Selecta AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Selecta AB i Solna, Stockholm, Järfälla, Uppsala, Västerås eller i hela Sverige

Är du intresserad av att arbeta i ett marknadsledande företag med många kundkontakter och en produkt som sprider glädje? Är du sugen på en rolig utmaning och vill arbeta med Avtalsfrågor och Administration? Då kan det vara dig vi söker!

Publiceringsdatum
2022-11-21

Om tjänsten
På Avtalsavdelningen ingår du i ett serviceinriktat och kul team på 12 personer som hanterar avtalen mot Selectas kunder. Vi fungerar som en länk mellan kundansvarig och kund genom att bistå med support i avtalsfrågor. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär bland annat:

• Support i avtalsfrågor
• Orderläggning
• Utformning av avtal
• Kundregistervård
• Fakturering

Vi arbetar IT-system och program så som Movex, QlikView, Barium, Microsoft CRM och Excel. Din placering är på Selectas nyrenoverade huvudkontor i Solna strand i Stockholm och du rapporterar till vår Avtalschef.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har några års arbetslivserfarenhet av administration och avtalshantering. Som person är du noggrann och tycker det är viktigt att arbetet utförs med kvalité och med en hög servicenivå. Vi söker dig som har en god förmåga att prioritera, arbeta metodiskt samt förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du ska även kunna arbeta självständigt och med ett högt tempo.

Du som söker har gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi eller liknande. I den här rollen behöver du ha mycket god datorvana samt en mycket god användare av Excel. Du bör även ha mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt.

Att arbeta på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts ditt arbete på vad du gör och men också hur du utför ditt arbete, så det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med Selectas värderingar; Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

Selecta erbjuder:

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett Gott kaffe.

Selecta erbjuder även:

• Friskvårdsbidrag;
• Tillgång till Benify förmånsportal med ett stort utbud av fina personalförmåner;
• Kontoret erbjuder att dricka Gott kaffe på arbetet med många kaffesorter;
• Kontoret erbjuder rabatterad God mat från våra Foodtech lösningar;
• Lunchförmån med subventionerad lunch.

Är Du intresserad?

Tycker du att rollen låter spännande och utmanande? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag! Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår Avtalschef Åsa Hjelm genom att skicka ett email till: asa.hjelm@selecta.com.

Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast den 20221204.

Vi på Selecta strävar efter en jämställd och varierad arbetsplats, där olikheter och mångfald tas tillvara.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Selecta AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Selecta AB (org.nr 556069-3318), https://www.selecta.se/

Arbetsplats
Selecta Sverige

Jobbnummer
7188113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Selecta AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Selecta AB: