handläggare
Randstad AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-05-02Dina arbetsuppgifterVill du få erfarenhet från arbete på myndighet i en administrativ roll? Just nu söker vi en handläggare till ett uppdrag hos myndighet i Norrköping. Välkommen med din ansökan!
Som handläggare är din huvudsakliga arbetsuppgift att handlägga verksamhetens inkommande ärenden. Detta innefattar bl.a. diarieföring, skanning av handlingar, metadatasättning av information i diariesystem och register. Du går igenom handlingar för att ta fram underlag för beslut, tar fram förslag på beslut och föredrar sådant för beslutsfattare, expedierar beslut, arkiverar handlingar samt bistår medarbetare på sektionen med administration gällande ärenden och förfrågningar från allmänheten. Handläggningen är till stora delar pappersbaserad.
Detta är ett konsultuppdrag, med placeringsort Norrköping, på 6 månader med möjlighet till förlängning. Startdatum för tjänsten är 2023-06-07 och pågår till och med 2023-11-06.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och initiativtagande. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2023-05-10.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alice Lindell,
alice.lindell@randstad.se.
Ansvarsområden
I rollen som handläggare kommer dina ansvarsområden innehålla:
handlägga och föredra enklare ärenden för beslut enligt rutinbeskrivning vilket inkluderar att hantera inkommande och utgående handlingar, diarieföra och arkivera.
bistå handläggare med administration.
KvalifikationerTill rollen som handläggare söker vi dig som har:
gymnasium eller likvärdig utbildning.
minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Vi lägger stor vikt i dina personliga förmågor. För att trivas som bäst i denna roll ser vi att du har en god samarbetsförmåga, är noggrann med detaljer, kan visa omdöme även under tidspress och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt.
Om företagetPå Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201434635".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Alice Lindell
alice.lindell@randstad.se Jobbnummer 7718449
Observera att sista ansökningsdag har passerat.