Gruppchef till finansbolag
Cronwik Consulting AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige På uppdrag av Advisa letar vi nu efter deras nästa stjärna
På Advisa värdesätter vi varandra och är stolta över vad vi tillsammans åstadkommer. Vi är cirka 40 anställda som utstrålar stor passion för vårt arbete och har ett genuint intresse för att hjälpa andra människor. Vi lovar bara det vi kan hålla och vi finns för att skapa resultat åt våra kunder. På Advisa tror vi på att involvera alla och att högt i tak skapar bättre lösningar. Därför tycker vi att det är viktigt att anställda proaktivt lyfter förslag på hur vi kan bli ännu bättre. För att nå vår vision och fortsätta växa behöver vi fler fantastiska anställda!
Beskrivning av tjänsten
Med stor frihet och eget driv har du det övergripande ansvaret för att säkerställa att din grupp når uppsatta mål inom konvertering av inkommande kunder samt inom kundservice. Teamet arbetar med att över telefon hjälpa bolagets kunder att använda en kostnadsfri tjänst för att sänka sina lånekostnader på befintliga lån och krediter samt att via telefon, mail och chatt hantera löpande kundserviceärenden. Du ansvarar för att leda teamet och säkerställa att de har rätt förutsättningar för att lyckas i sitt arbete mot en förbättrad privatekonomi för det svenska folket.
Du kommer ingå i säljledning och rapporterar till Advisas Försäljningschef som sitter i ledningsgruppen.
Exempel på arbetsuppgifter/ansvar:
Personalansvar och schemaläggning av bolagets kundservice samt inkommande lånehandläggare (de som tar emot kunder)
Säkerställa att teamet uppnår satt budget
Utveckling av dina team-medlemmar inklusive löpande veckomöten och samtalscoachning
Planering och genomförande av uppstartsmöten, teammöten och säljtävlingar
Kartläggning, strategi och ansvar för rekrytering till teamet tillsammans med HR
Framtagning och utvärdering av strategiska satsningar för avdelningen
Utveckling av befintliga rutiner och processer
Löpande framtagning, analys och utvärdering av resultat och KPI:er
Vem är du?
Du är en naturlig och driven ledare och har uppvisat goda resultat i tidigare position där du varit ansvarig för ett team inom försäljning, kundservice eller rådgivning som arbetat med telefonen som främsta redskap. Du är en mycket motiverad och självständig person som vill komma in i bolaget för att göra skillnad. Du trivs på en arbetsplats med ett högt tempo och i en ständigt föränderlig miljö. Du är van att lösa problem med hjälp av logiskt tänkande, gillar att fatta beslut med siffror som underlag samt är duktig på att utveckla och motivera medarbetare.
Har du även följande egenskaper är du troligtvis den vi söker
Hög energinivå, stresstålig och en hög analytisk förmåga
Vinnarskalle med höga ambitioner och stort resultatfokus
Stor passion för att utveckla andra och en stark vilja att växa som ledare
Vad erbjuder vi?
Stor möjlighet att påverka Advisas framtida arbete med kunder och kundservice
Ett dedikerat team som sätter laget framför jaget
Individanpassad ersättningsmodell med fast lön samt rörlig bonus och förmånspaket
Centralt kontor med utsikt mot Östermalms IP
Ansökningar hanteras av Cronwik Consulting. Skicka ansökan till
cv@cronwik.seLäs gärna mer om Cronwik på
www.cronwik.se och gilla oss på
www.facebook.com/cronwikVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-09-09ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
besök gärna
Klicka på denna länk för att göra din ansökan och gilla oss på
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: CW-ADVISA
Ansökan kan skickas till e-postadress:
cv@cronwik.seFöretagCronwik Consulting AB
AdressCronwik Consulting AB
12061 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
info@cronwik.se Jobbnummer 3073955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.