Grekisk talande kundtjänstmedarbetare till Zinzino
Zinzino Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2020-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Grekisk talande kundtjänstmedarbetare till Zinzino" (publicerad 2021-02-26) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zinzino Sverige AB i Göteborg Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.
Vem är du?
Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Du gillar att arbeta i team men har inga problem att jobba enskilt.
Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar Grekiska eller engelska är inget problem för dig.
Zinzino AB (publ.) är ett globalt direktförsäljningsföretag som marknadsför och säljer testbaserade produkter inom kosttillskott, hudvård och livsstil. Zinzino äger det norska företaget BioActive Foods AS och forsknings-/produktionsenheten Faun Pharma AS. Zinzinos huvudkontor ligger i Göteborg, och företaget har även kontor i Helsingfors, Riga, Oslo, Florida och Adelaide. Zinzino är ett aktiebolag noterat på Nasdaq First North.
Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via tv-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder produkterna i Zinzinos sortiment.
Zinzino växer så det knakar och vi behöver därför en medarbetare till Grekiska supporten. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.
Publiceringsdatum2020-01-23Dina arbetsuppgifter• Telefon och mailsupport till företagets Grekiska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Europeiska länderna.
• Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
• Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
• Hantering av reklamationsärenden
Vi önskar att du har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att jobba med kundtjänst eller support där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden.
Arbetstiderna är mån-fre kl. 8.00 till 17.00
Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-28
AdressZinzino Sverige AB
Hulda Lindgrens gata 8
40121 GÖTEBORG
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Zinzino Sverige AB (org.nr 556646-5869),
http://www.zinzino.com Hulda Lindgrens gata 8 (
visa karta)
401 21 GÖTEBORG
Ansökan E-post:
jasmine.fondin@zinzino.com Arbetsplats Zinzino AB
Jobbnummer 5057946
Observera att sista ansökningsdag har passerat.