GoExcellent söker säljande kollegor till Viasat i Östersund
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Östersund
2014-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "GoExcellent söker säljande kollegor till Viasat i Östersund" (publicerad 2015-01-14) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVi söker nya engagerade kollegor till vår uppdragsgivare Viasat.
Som kundservicemedarbetare kommer du att via telefon bemöta och hjälpa Viasats alla kunder och vara deras representant i den viktiga dialogen. Du kommer att arbeta för att upprätthålla deras starka varumärke, där företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.
Arbetsuppgifterna består i att vara duktig i att besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura men också aktivt driva varje samtal mot försäljning. Du har förmågan att sätta dig in i kundens behov, genom att ställa frågor och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje samtal slutar med en mycket nöjd kund. Tempot är tidvis vhögt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Det vi efterfrågar hos dig är en hög ambition att vilja utvecklas och lära nytt. Du drivs av att göra toppresultat. Du har ett proaktivt förhållningssätt och är lyhörd för kundens behov.
Som medarbetare hos GoExcellent får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
Du har:
• Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A - vi önskar att du tar med betygen till intervjun.
• God datorvana
• Bra verbal förmåga
• Din svenska och engelska, såväl verbal som skriftlig, är bra
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen. Du kommer även få ett mail med avsändare Noreply (
dontreply@goexcellent.com ) med texten "Inbjudan till skrivarprov"
För att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen måste du ha gjort de två testen.
Publiceringsdatum2014-11-05Arbetstider och omfattningDeltid Visstid
ErsättningEnligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comMarie Kvarnlöf, Operation Manager +46 8 5010 4000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund
KontorsadressArmégränd 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2056050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.