Givarhandläggare med intresse av system & teknik
Plan International Sverige / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Plan International Sverige i Stockholm Givarhandläggare med intresse av system, teknik och att utveckla processer
Plan International är en av världens största och äldsta internationella barnrättsorganisationer, och grundades 1937 i Storbritannien. I Sverige startade Plan International 1997 och har kontor i Stockholm. Idag finns Plan International i 69 länder runt om i världen och bedriver utvecklingsprojekt i 50 programländer i Sydamerika, Afrika och Asien.
Plan International arbetar även med katastrofrespons samt opinionsbildning i Sverige och försöker påverka beslutsfattare i såväl Sverige som internationellt för att få barns rättigheter respekterade i både humanitära och utvecklingskontexter. Vårt arbete utgår från FN:s konvention om barnets rättigheter, barnkonventionen.
Plan International Sverige söker nu en handläggare till vår Givarservice med placering på vårt kontor i Stockholm. Tjänsten är en visstidsanställning på 10 månader, med eventuell möjlighet till förlängning, med start omgående.Givarservice hanterar alla frågor och de administrativa processer som är kopplade till Plan Sveriges fadderskap. Tjänsten innebär att vara en av enhetens fyra handläggare med uppdrag att ge våra Givare en mycket god service och givande bemötande, och att vara länken mellan dem och fadderbarnen och/eller de fadderprojekt de stödjer.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att;
• besvara frågor från faddrar och allmänhet via telefon och e-post
• ge bästa service till faddrar och allmänhet i samarbete med
övriga handläggare och kollegor
• vara en drivande person i vårt arbete för att tekniskt utveckla och
effektivisera våra processer
• delta i och arbeta för att utveckla de olika system vi arbetar i
• arbeta och ansvara för vissa ekonomiska processer som berör
vår fadderverksamhet, t ex. autogiroinläsning, behandla
bankfiler etc.
• ansvara för de ekonomiska processer som berör vår gåvoshop
Vi vill att du;
• har en stark servicekänsla och har erfarenhet av kundtjänst
• är flexibel, innovativ och har en stark administrativ förmåga
• har god initiativ- och samarbetsförmåga
• har tidigare erfarenheter av att arbeta i olika IT- och
administrativa system och med förbättringen av dessa
• har viljan att ständigt förbättra och kvalitetssäkra våra
administrativa processer
• behärskar svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• har ett engagemang för humanitära frågor i allmänhet och barns
rättigheter i synnerhet
Det är meriterande om du har;
• grundläggande kunskap om IT eller kravställning, i egenskap av
superuser
• erfarenhet av att arbeta med kundlojalitet och försäljning
• god kunskap om och insikt i Plan Internationals
utvecklingsarbete
Ansökan och kontakt;
Du ansöker till tjänsten via följande länk:
https://career5.successfactors.eu/career?career_ns=job_listing&company=PlanInt&navBarLevel=JOB_SEARCH&rcm_site_locale=en_GB&career_job_req_id=8822&selected_lang=en_GB&jobAlertController_jobAlertId=&jobAlertController_jobAlertName=&_s.crb=ulOFNWo1%2fHKtct7MTMs%2fOEcvUzg%3dOm du har frågor kring tjänsten kontakta Helena Wikström, tf. Enhetschef Givarservice eller Anna Pinot, HR- och löneadministratör, båda nås på 08-587 755 00. Då urval kommer att ske löpande välkomnar vi att du skickar din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 oktober. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Publiceringsdatum2015-10-26ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSe länk i annons där ansökan ska skickas in.
KontaktAnna Pinot 08-587 755 11
anna.pinot@plansverige.orgFöretagPLAN International Sverige
AdressPLAN International Sverige
Box 92150
12030 STOCKHOLM
KontorsadressTextilgatan 43
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-587 75 500
Jobbnummer 2497502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.