Gandalf Data Ab Söker Inköpsassistent
Hero AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Gandalf Data AB
Gandalf Data AB etablerades i Malmö 1984 och har idag drygt 40 medarbetare. De importerar, marknadsför och säljer IT-relaterad hårdvara så som bärbara datorer, monitorer, grafikkort, nätverksprodukter samt komponenter till återförsäljare över hela landet. Gandalf är en av Sveriges största privatägda distributörer med försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och
Linköping. Läs gärna mer på
www.gandalf.se.Publiceringsdatum2013-02-06Om tjänstenInköpsavdelningen är en del av Gandalf Data AB som hanterar inköp, varuförsörjning och leverantörskontakter. Till inköpsavdelningen sökes nu en inköpsassistent för ett längre vikariat. Som inköpsassistent blir du delaktig i samspelet med både kunder och leverantörer samt har flera kontaktytor internt på företaget. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
• Leveransbevakning
• Administration av orderbekräftelser, prisskydd och prisändringar
• Uppläggning av nya artiklar
• Claimshantering
• Diverse rapportering
• Övrig administration
Möjligheter
Gandalf Data AB erbjuder ett mycket spännande och stimulerande arbete i ett företag som alltid strävar framåt och vill utvecklas. Detta är ett gyllene tillfälle för dig som är relativt junior inom inköp, logistik eller administration, att få en ansvarsfylld och central roll på en arbetsplats där professionalism och kvalitet är ledorden.
KvalifikationerVi ser att du har tidigare erfarenhet från inköp, logistik, administration, eller annan för tjänsten relevant funktion. Det är meriterande om du har haft en central och samordnande roll med flera kontaktytor som innebär att du har förståelse för logistiska flöden. Vidare behärskar du svenska obehindrat, samt har goda kunskaper i engelska. Du hanterar Officepaketet väl, främst Excel, och det är meriterande om du har kunskap i Navision eller annat affärssystem.
Dina personliga egenskaperVi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en noggrann person med ett strukturerat arbetssätt. Du är självgående, ansvarsfull och trivs med att utreda och lösa problem. Därtill är du hjälpsam och serviceorienterad.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är ett vikariat från mars 2013 till mars 2014 med goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd som konsult på Hero och jobba på uppdrag hos Gandalf Data AB.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860.
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Konsultchef 08-400 25 860
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1459174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.