Frontdesk / receptionist med servicevana till globalt bolag!
Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi på Perido söker nu en Frontdeskmedarbetare till en av våra kunder, ett stort och globalt företag som idag är en av de ledande aktörerna vad gäller handel och börsteknologi. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i norra utkanten av innerstaden.
I rollen hos vår kund kommer du att ingå i en mindre arbetsgrupp bestående av tre personer i deras avdelningen för internservice. Där kommer du och dina kollegor samarbeta för att ge service till besökare och övriga medarbetare. Arbetsuppgifterna kommer vara indelade i två områden, dels kommer du jobba administrativt och dels kommer du jobba i frontdesken. De administrativa arbetsuppgifterna kan bestå av att avlasta gruppens Teamleader med diverse uppgifter som exempelvis inköp, beställningar, resebokningar osv. När du jobbar i frontdesken kommer du bl.a. att ansvara för gäster och besök, passerkort, tillfälliga inloggning till Wi-Fi, posthantering, samt se att allt är i sin ordning gällande mötes- och konferensrum. Du ansvarar även för att ta hand om felanmälningar kopplade till mobiltelefonin, skrivare, projektorer och andra tekniska produkter på kontoret.
Vi tror att du som söker har en hög känsla för service, är snabblärd och engagerad. Du hoppar gärna in och hjälper till där det behövs, ser möjligheter och kan ta egna initiativ för att lösa problem. Som person är du social och ödmjuk, dessa är egenskaper som kommer vara användbara då du ständigt kommer vara i kontakt med de anställda och underlätta för dem i deras arbete. Vi tror även att du har ett välutvecklat säkerhetstänk och är bra på att hålla tidsramar.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-05-30Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande servicearbete
• God datorvana och teknisk förståelse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en serviceinriktad, glad och initiativtagande person som skulle trivas i en händelserik arbetsmiljö? Har du ett sinne för ordning och reda? Drivs du dessutom av att hjälpa människor och underlätta för dem i deras vardag? Då söker vi dig! Ansök redan idag!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30715 i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 30175
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4177454
Observera att sista ansökningsdag har passerat.