Förstår du norska och vill arbeta inom kundtjänst?

Manpower / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.

Publiceringsdatum
2014-01-10

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten går ut på att arbeta med teknisk support där du svarar på inkommande samtal från kunder på den norska marknaden, angående företagets produkter och tjänster.

Du förväntas även arbeta för en aktiv försäljning av företagets produkter samt verka för god service och kvalité i varje samtal.

Du arbetar hela tiden mot att nå uppsatta mål inom försäljning, kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet vilket följs upp kontinuerligt och noggrant. Schemalagd arbetstid är dag, kväll och helg.

Uppdraget startar 20 januari med en grundlig utbildning där du får varva teori med praktik. Utbildningen kommer att hållas på norska.

Lönen ligger mellan 94,06 - 108,99 kronor/timma exklusive OB och provision. Tjänsten är 75% av heltid där arbetstiderna är förlagda dagtid och kvällar.

Vem är du?
Du som söker har lägst gymnasieexamen och det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet och då gärna inom försäljning och kundservice. Vidare ser vi att du är tekniskt intresserad och/eller har god teknisk kompetens.

Kanske har du arbetat i Norge men vill flytta hemåt igen och fortsätta uveckla din kunskaper inom det norska språket? Eller är du möjligtvis Svorsk?

Att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt bra telefonröst är en självklarhet för oss. Eftersom detta är kundtjänst för den norska marknaden är det ett krav att du även kan förstå norska och göra dig förstådd i ett samtal med en norsktalande person. Kan du hantera det norska språket även i text är det högt meriterande för denna tjänst.

Som person är du serviceinriktad, driven, ansvarstagande samt stresstålig. Försäljning är en stor del i arbetet och därför ser vi att du motiveras av uppsatta mål och är tävlingsinriktad. Då arbetet innebär teknisk support ser vi att du kan förklara lösningar på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt. Vidare ser vi att du har en hög arbetsmoral och gillar att ta eget ansvar.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christine Johanson

Företag
Manpower

Adress
Manpower

Jobbnummer
1745580

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: