Forecast and financial manager
Telenor Sverige AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en nyfiken och innovativ medarbetare till vårt team på Customer Service Operations Support i rollen som Forecast and financial manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Rollen kommer att ingå inom Telenors kundserviceorganisation vars ansvar är att driva och utveckla en kundservice i världsklass.
Huvudsakliga ansvarsområden för rollen inkluderar
* Finans- och budgetansvar för kundservice fixed segment
* Prognostisering på månads- och dagsnivå för såväl samtal som övriga uppgifter inom kundservice
* Datadrivet utmana organisationen och partners för kontinuerligt förändrings- och förbättringsarbete
* Säkra en effektiv hantering av organisations-, produkt- och processförändringar gentemot kundservice
* Driva och projektleda förändrings- och förbättringsarbeten. Främst med avseende på att vidareutveckla befintliga ansvarsområden
Vem du är
För att lyckas i din roll har du relevant utbildning eller erfarenhet inom finans och budgetering med fördel från IT- eller telekomsektorn. Du har analytisk förmåga, främjar nytänkande och är duktig på att kommunicera på såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Du är kommunikativ och gillar att nätverka och tillsammans med kollegor inom organisationen kontinuerligt anpassa och utmana nuvarande processer. Erfarenhet av kundservice och prognostiseringsarbete är meriterande.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta rekryterande ledare Fredrik Tengdelius, 073-441 74 24. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag
Placeringsort: Stockholm eller Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2021-01-04ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J095167".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 5509827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.