Flerspråkig kundtjänstmedarbetare till Footway
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-05-03Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt.
Om företagetFootway grundades 2010 och driver specialiserade webbutiker som gör det möjligt för kunder och tillverkare att träffas. Kundteamet är Footways hjärta. Med deras tillväxttakt ställs Footway ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Footway befinner sig i ett otroligt spännande skede just nu med en nylanserad plattform och 10 specialiserade onlinebutiker som under året ska bli fler. Här jobbar ett charmigt och varmt team om ca 14 personer. De är stolta över deras olikheter, men också över gemenskapen i kärleken för språk, nya kulturer, teamkänsla och kundnöjdhet. Footway arbetar ständigt utefter sina kärnvärden som är Kund, Kul och Kompis men även Enkelhet- vilka för dem genomsyrar organisationen. Att hålla sina löften, respektera varandra och skapa utveckling för såväl varandra som för sina kunder är viktiga ledord i alla delar av organisationen.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader, på flera språk. Du svarar på frågor från kunder via mail och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways tillväxttakt ställs du ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Du driver själv ditt arbete framåt, hittar och skapar smarta och snabba lösningar på problem. Du har ansvar för flera marknader och stöttar dina kollegor på andra avdelningar. Teamet jobbar tätt tillsammans och ansvarar gemensamt för att upptäcka och lösa eventuella problem. Utöver den dagliga hjälp du bistår kunderna med finna möjligheter till att arbeta i projekt kopplat till hur Footway ska förbättra kundupplevelsen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har goda kunskaper i holländska, tyska eller finska
• Erfarenhet av kundservice
• God teknisk vana
Då Footway växer och månar om den kultur som etableras internt så kommer de att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. För att trivas i rollen är du genuint engagerad i att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på växer. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din egen utveckling tillsammans med dina medarbetare. Här skapas kontinuerligt lärande och initiativtagande, därför är det även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt ser möjligheter framför problem. Du drivs av eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7732725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.