First line support till attraktivt bolag i Stockholm!
Framtiden i Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som har siktet inställt på målet och ser till att lösa eventuella problem som uppstår på vägen? Vill du utveckla dina kunskaper inom IT-problemlösning och samtidigt ha ett givande jobb? Då har du hittat rätt. Sök rollen som first line-support redan idag!
Om jobbet
Vår kund är ett komplett IT-bolag som säljer, implementerar och förvaltar affärs- och butiksdatasystem. I den här rollen kommer du framför allt att arbeta med felsökning och problemlösning och ta emot inkommande samtal och mejl. Telefonen kommer vara ditt främsta arbetsredskap när du lotsar kunderna genom olika ärenden. Kanske behöver du felsöka en trasig kortterminal, hantera ett larm där stationen gått offline eller återställa en kontoinställning.
Du kommer tillhöra ett team om 16 andra personer som tillsammans erbjuder korta svarstider och övrig förstklassig service till kunderna.
Kundens kontor är placerad centralt i Vasastan och huserar i stora, trevliga lokaler.
Krav för tjänsten
• En fullständig gymnasieexamen, gärna med en IT-inriktning
• Goda kunskaper inom Windows
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
• God förståelse för det norska språket
Vi ser det som starkt meriterande om du har följande:
• En eftergymnasial utbildning inom IT
• Tidigare arbetat med Retail support, gärna mot kassasystem
• God förståelse för nätverk och uppkopplingar
Rekryteringsprocessen
Telefonintervju med fokus på skallkrav/meriterande
Kompetensbaserad intervju med Framtiden
Intervju hos kundföretaget
Intervju 2 hos kundföretaget
Person- och logiktest
Anställningsbeslut
Publiceringsdatum2023-08-08Om företagetVår kund har en unik branschkunskap tillsammans med en lång och fin historia, där deras erfarenheter - både inom IT och verksamhetsstyrning och främst inom detaljhandeln - har sin början i mitten av åttiotalet. Idag har dom kunder i de flesta segment, alltifrån logistik- och bostadsbolag.
Idag arbetar det strax under 40 personer i bolaget med en omsättning på runt 60 miljoner. Huvudkontoret ligger i Norrtull men är rikstäckande och följer sina kunder över landets gränser.
Om företagetVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du bli anställd direkt hos vår kund. Framtiden ansvarar för rekryteringen.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: Rullande schema med både dag- och kvällspass (helgpass förekommer)
Omfattning: Heltid
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Nina Hedenmo via e-post:
nina.hedenmo@framtiden.comVi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_48019_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Kontakt Nina Hedenmo
nina.hedenmo@framtiden.com Jobbnummer 8014149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.