Finsktalande servicedesktekniker till ledande byggföretag

TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som vill jobba i en delad roll som support- och onsitetekniker i servicedesk / helpdesk på ett stort företag som kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter! Är du serviceminded, idérik samt duktig på att kommunicera vad servicedesk kan hjälpa till med i organisationen?

Beskrivning av tjänsten
Som finsktalande supporttekniker / onsitetekniker kommer du, via mail, telefon, och på plats, ge support åt företagets interna IT-användare. Du kommer att arbeta hos ett av de ledande byggföretagen och hjälpa till med IT-support både i Sverige och i Finland.

Dina supportärenden kommer till exempel handla om:
• Felsökning i olika verksamhetsspecifika system kopplade till fakturering, anbudskalkylering, projekt och inköp
• Behörigheter
• Nätverksproblem

Du kommer även göra kundbesök hos företagets interna kunder i Finland eller Danmark. Som supporttekniker kommer du vidare få vara med och analysera varför vissa supportärenden är återkommande samt komma med förslag på förbättringar av supportfunktionen.

Vem är du? 
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support och som, utöver svenska, talar flytande finska eller danska. Du är kommunikativ, serviceminded och strukturerad. Dessutom är du duktig på att identifiera och kommunicera potentiella förbättringsåtgärder samt driva utvecklingen av den tekniska supporten.

Intresserad?
Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sandra Peiper på 070-9563946 eller sandra.peiper@tngit.se . Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Du ansöker genom att fylla i formuläret nedan och bifoga ditt färdiga CV och personliga brev.

Om TNG IT 
TNG IT är specialister på bemanning och rekrytering inom infrastruktur, utveckling och management. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vi är en del av TNG, den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt.. Genom att ständigt utmana och se bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad.

För oss på TNG IT är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG IT kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

Sökord: supporttekniker, IT-support, technical support, helpdesk, help desk, servicedesk, service desk, finska, danska, finsktalande, dansktalande, Finnish, Danish, TNG IT, TNG, IT,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-04-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Hellman johanna.hellman@tngit.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2807665

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: