Finsktalande Service Support till BMW Northern Europe

Jurek Recruitment & Consulting AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar, BMW Group, söker nu en Finsktalande Service Support till deras nya Business Developing Center och Sales Office funktion. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för service, support och administration!

Om rollen och dina ansvarsområden
• Ansvara för inkommande produktförfrågningar via telefon/chatt/mail från MINIs kunder.
• Du kommer att vara ansvarig för inkommande digitala affärsförfrågningar från MINIs kunder.
• Fånga upp och följa upp kunder i det digitala flödet.
• Bistå med information om orderhantering, produktionstillgång, leverans, produktfrågor och prisrelaterade frågor.
• Uppdatera produktspecifikation och priser i systemen samt administrera bildorder, interna ordrar och modellutbud i BMWs säljkanaler
• Övriga arbetsuppgifter så som logistik och kundtjänst i samråd med närmsta chef inom Business Developing Center och Sales Operations

Du kommer att vara en del av ett roligt, prestigelöst och högpresterande team och arbeta i en förändringsmiljö. Du kommer att arbeta gentemot BMW:s återförsäljare i Norden och supporterar dem i olika frågor. Du fungerar även som administrativt stöd för företagets interna säljavdelningar. BMW ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.

Om dig vi söker
• Gymnasieexamen inom ekonomi, eller motsvarande.
• Något års erfarenhet från administration och kundservice.
• Goda kunskaper i finska och svenska i både tal och skrift.
• Förståelse för processer och system.
• Van användare av Office-paketet och har goda kunskaper i Excel.
• Har du erfarenhet från försäljning och kundsupport är det meriterande.
• Du får gärna ha tidigare erfarenhet av företag i förändring.

Vi ser att du är en energisk och positiv person som är van vid att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du arbetat i serviceinriktade roller tidigare som kundtjänst, säljkoordinator eller Back Office. Rollen innehåller ett brett spektrum av uppgifter, därför är det viktigt att du är prestigelös och ansvarsfull. För att lyckas i rollen behöver du vara en lagspelare och tycka om att arbeta i team mot gemensamma mål. Kvalitet och service ligger i din natur och du är en person som sprider positiv energi till dina kollegor. I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om BMW
Ända sedan 1928 har BMW utvecklat bilar som strävar efter att ge BMW-föraren den bästa möjliga körglädjen. Drivkraften att alltid tänka nytt har funnits med sedan starten. Alla som kör en BMW ska få den bästa möjliga upplevelsen i en bil präglad av kvalité och framåtanda, en premiumbil fylld av körglädje. Hos BMW börjar allt med passion. Entusiasm för gemensamma projekt gör våra team till en stark enhet där varje åsikt värderas. Det är först när vår kompetens, professionella processer och vår arbetsglädje förenas som vi tillsammans kan forma framtiden. Oavsett vad du önskar - inom BMW hittar du ett brett utbud av avdelningar och discipliner över hela världen där du kan dela din professionella passion med oss.

Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller bland annat en trevlig lunchrestaurang. Detta är ett föräldravikariat som konsult via JUREK och tjänsten är på heltid med tillträde i september. För rätt person finns det stor chans till förlängning. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Arbetsplats
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Kontakt
Konsultchef
Victoria Tjernström
victoria.tjernstrom@jurek.se

Jobbnummer
8660406

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB: