Finsktalande säljsupport / koordinator / kundtjänst till tjänst

Bravura / Kontorsjobb / Helsingborg
2017-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande säljsupport / koordinator / kundtjänst till tjänst " (publicerad 2017-11-13) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-10

Företaget
Företaget bedriver partihandel med diverse olika konsumentprodukter. Mer information om företaget ges längre fram i processen.


Dina arbetsuppgifter
Du ingår i företagets Commercial Team där du supporterar företagets säljare och omhändertar nya affärer och förfrågningar från både nya och befintliga kunder. Utöver Sverige, Norge och Danmark arbetar du huvudsakligen mot den finska marknaden, vilket förutsätter goda kunskaper i det finska språket. Du har kontakt med kunderna främst via telefon och mail och arbetar med bland annat orderläggning, leveransuppföljning, pris- och materialuppdateringar.


Kvalifikationer
• Goda kunskaper i finska, både muntligt och skriftligt
• Avslutad gymnasial utbildning
• Något års arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom försäljning, administration och/eller kundtjänst
• God datorvana och erfarenhet av affärssystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt

Vi tror att du som söker beskriver dig som en driven och social person som trivs bra både med att arbeta i team och på egen hand. Du har förmågan att arbeta i en koordinerande roll, har en stark serviceådra och en positiv inställning till ditt arbete och din omgivning. Därtill har du ett strukturerat arbetssätt och en god stresstålighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Höganäs
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: finska, finsktalande, säljsupport, kundtjänst, administration, försäljning, Höganäs, heltid, rekrytering, koordinator, administratör, säljkoordinator

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén caroline.arzen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3795781

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: