Finsktalande kundsupport inför kommande uppdrag inom e-handel!

New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

En välkänd e-handel söker nu efter en medarbetare som är flytande i finska! Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst inom e-handel och söker ett nytt uppdrag, är detta rätt möjlighet för dig!
Vår uppdragsgivare är en av de största e-handlarna i Sverige när det kommer till skönhetsprodukter och erbjuder deras kunder de hetaste trenderna inom skönhet, hudvård, parfymeri och mer. Nu söker de ett tillskott till deras avdelning inom kundsupport för att ge högkvalitativ service till deras kunder i den finska marknaden.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen att hantera kunders frågor gällande ordrar, produkter, återbetalningar, returer, leveransbevakning mm. Du kommer även att ha ansvar för att besvara kunder som kontaktar e-handeln via deras sociala medier. Kvalitén på företagets kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta kandidater som kan ge bra bemötande och hög nivå på service.

Vi ser att den rätta kandidaten är någon som har tidigare erfarenhet av att jobba inom kundtjänst i det finska språket i orderhanteringsprogram såsom Zendesk, Freshdesk, Salesforce och SAP. Du har även jobbat med betallösningar i Qliro eller Klarna. Det är mycket meriterande om du har jobbat med leveransbevakning i DHL eller PostNords system.

Detta uppdrag är på 70% i omfattning och sträcker sig över sommaren med möjlighet till förlängning. Upplärning kommer att ske på uppdragsgivarens arbetsplats i centrala Stockholm. Tillsättning av uppdraget kommer att ske relativt omgående.

Arbetsuppgifter:
Hjälpa till att lösa kunders behov gällande orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter.
Ta emot ärenden samt besvara kunder över e-post, telefonsamtal och sociala medier.
Hålla daglig kontakt med e-handelns lagerpersonal, betalpartner samt fraktbolag.



Publiceringsdatum
2023-05-22

Kravprofil för detta jobb
Du talar och skriver obehindrat på både finska och svenska. Övriga språk är ett plus.
Du har dokumenterad erfarenhet av jobb inom kundtjänst, helst inom e-handel.
Tidigare erfarenhet av att jobba med leveransbevakning i DHL eller PostNords system.
Du har som lägst gymnasiekompetens.
Du har erfarenhet av att jobba i orderhanteringssystem såsom Freshdesk, Zendesk eller TrustPilot.
God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar.


Vi kommer till stor del att gå efter personlig lämplighet. För att kunna ge kunder god service, tror vi att du är någon som har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. Tillsättning sker omgående, vänta därför inte med din ansökan!
• **************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivare
New Terms AB (org.nr 556986-8606), https://www.jappa.jobs/jobba

Jobbnummer
7800677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från New Terms AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos New Terms AB: