Finsktalande kontraktshandläggare till NCH

The Place AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Place AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

NCH Europa existerar tack vare sina kunder. Med den senaste teknologin, industriexpertis och kvalitetslösningar så har vi verktygen för att bäst förstå våra kunders behov och krav. NCH Europa är en av de största divisionerna inom NCH bolaget; ett multinationellt företag som grundades i USA. Vi finns i 25 länder och har ett nätverk med över 2 000 säljare.
Vi erbjuder de bästa lösningarna på marknaden med fokus på att hjälpa företag inom service, industri och infrastruktur. Uppnå kvalitetsmål och maximera effektiviteten med våra enastående lösningar och tekniska kompetens. Inom NCH Europa tror vi på att "människor gör affärer med människor". Vi har utvecklat och fortsätter att utvidga ett direkt säljteam för att bygga upp kundrelationer, förbättra vår kundförståelse och ta marknadsandelar.

Publiceringsdatum
2019-10-18

Om tjänsten
Vi söker för rekrytering till vår kund NCH en finsktalande medarbetare till sin kontraktshantering för att stärka upp sitt team i Stockholm.
Som handläggare hos NCH arbetar du med kontraktshantering och administration kring orders och inkommande ärenden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att vara behjälplig och ge bästa möjliga service i kommunikation med bolagets kunder och säljkår. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt (med hänsyn till uppsägningstid).

Vad får du?
Kärnverksamheten firar 100 år i år och består av att tillverka och sälja kemikalier inom bränsleförbättring och rengöring samt servicekontrakt för maskiner inom detta segment. Hos NCH erbjuds du att arbeta på ett ledande företag i den kemiska teknikens framkant.
På kontoret i Kista arbetar totalt 12 personer och du kommer ingå i en avdelning bestående av 10 personer. Du kommer att omges av kompetenta kollegor på en arbetsplats med god stämning inom teamet som har roligt tillsammans. Vidare kommer du att erbjudas en stimulerande arbetsplats med en mycket uppskattad chef. Kontoret har lunchstängt i 30 min då hela personalstyrkan brukar äta lunch tillsammans i köket. Du får här en heltidstjänst på 37,5 timme i veckan med flextid.

Dina arbetsuppgifter
I rollen har du bland annat följande arbetsuppgifter:

* Registrera nya kontrakt och vid behov nya kundnummer
* Administrera kontraktordrar samt reservdelar
* Besvara kundförfrågningar och säljrelaterade frågor från säljorganisationen och servicetekniker
* Organisera och arkivera servicekontrakt
* Vid behov uppdatera service-ersättningar och kontraktsprislistor
* Uppföljning och administration av serviceärenden
* Dagligen följa upp och administrera ärenden i Mobility
* Vara uppkopplad på nordisk växeltelefon


Kvalifikationer
För att passa i rollen som kontraktshandläggare tror vi att du har följande bakgrund:

* Tidigare erfarenhet av administration och/eller service
* Goda systemkunskaper, meriterande med Oracle
* Mycket goda kunskaper i svenska, engelska och finska i både tal och skrift. Detta krävs då kommunikation på alla tre språken kommer att ske dagligen

Vem är du?

Som person är du noggrann, flexibel och kommunikativ. Dessutom behöver du vara ödmjuk inför uppgifterna du tar dig an och inse att du själv inte sitter på alla svar. Därför ser vi att du har en god samarbetsförmåga och även en talang för att knyta kontakter internt.

Låter detta som du? Intresse för tjänsten? Sök redan idag!

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
The Place AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Place AB (org.nr 556340-2758), http://www.placerapersonal.se

Arbetsplats
Placera Personal AB

Jobbnummer
4875502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Place AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Place AB: