Finsktalande Customer Service
Lindex Concept & Marketing / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lindex Concept & Marketing i Göteborg Lindex är en av Europas ledande modekedjor med över 470 butiker på 16 marknader. Vår affärsidé är att erbjuda inspirerande och prisvärt mode. Sortimentet omfattar flera olika modekoncept för dam-, barn- och underkläder. Vi är omkring 5.000 medarbetare och vi omsätter drygt fem miljarder kronor. Lindex är en del av den finländska börsnoterade koncernen Stockmann. Vi är ett internationellt modeföretag som ser etnisk och kulturell mångfald som en konkurrensfördel och där alla medarbetare vill skapa en modeupplevelse i världsklass och inspirera våra kunder - modeintresserade kvinnor.
Vill du ha en ny utmaning?
Att överträffa våra kunders förväntningar.
Det är vårt mål varje dag på vår Customer Interaction avdelning. Här kommunicerar vi med våra kunder via mail, telefon, chat och sociala medier. Vi hjälper dem i frågor och ärenden när de handlat i våra butiker eller på Lindex Shop Online. Det kan vara frågor rörande sortiment, kvalitet, reklamationer, ordrar mm.
På vår Customer Interaction avdelning kommer du att lyckas med vår utmaning om du är en utpräglad servicemänniska. Dessutom är du lyhörd inför kundens behov, gillar problemlösning och vill bidra till Lindex Customer Interaction fortsatta utveckling. Du gillar att strukturera ditt arbete och har därmed inga problem att prioritera och hålla deadlines. Du brinner för kommunikation och sociala medier är en del av din vardag.
Du har erfarenhet från att arbeta med service och kundkommunikation. Då Lindex är ett internationellt modeföretag är det en stor fördel om du har erfarenhet från retail. Du talar och skriver svenska, finska och engelska obehindrat. Eftersom du dagligen arbetar i olika IT-system har du goda datakunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system och tekniska lösningar.
Vi är ett visions och värderingsdrivet företag och det är viktigt för oss att du delar våra värderingar:
We inspire our customers, We believe in sustainability, We have a winner attitude, We are profit driven, We are passionate and committed.
Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsplats på ett av Europas ledande modeföretag.
Tjänsten är tillsvidare med tillsättning så fort som möjligt. Du kommer att arbeta på Lindex huvudkontor i centrala Göteborg. Om du har frågor om tjänsten, kontakta Amelie Uddström, Customer Interaction Manager, 031-739 50 73.
Nå? Vill du anta utmaningen? Sök då tjänsten via denna annons direkt.
Sista ansökningsdag är måndagen den 11 november.
Publiceringsdatum2013-11-05Arbetstider och omfattningHeltid/ Tillsvidare
ErsättningCa 23 000 kr
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagLindex Concept & Marketing
AdressLindex Concept & Marketing
Nils Ericsonsplatsen 3
41103 Göteborg
Jobbnummer 1694160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.