Finsktalande 1st line support / helpdesk till bolag inom fordons

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-21

Företaget
Företaget är en världsledande aktör inom tillverkning av lastbilar, bussar, bilar, anläggningsmaskiner samt marina och industriella motorer. De är börsnoterade och finns idag representerade i närmare 20 länder.


Dina arbetsuppgifter
Teamet består idag av sex personer och nu söker de förstärkning. I rollen som 1st line support hanterar du IT-supportärenden för företagets kunder över telefon och mail. I din roll kommer du i huvudsak att supporta återförsäljarnas applikationer. Kontaktytorna sträcker sig brett och du kommer att ha daglig kontakt med globala avdelningar, externa kunder och leverantörer såväl som andra intressenter som söker sig till dig för stöttning. Du kommer ansvara för att dokumentera och dela relevant utbildningsmaterial samt ge förbättringsförslag för att utveckla leveransprocessen.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna inom Data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support med fokus på applikationer.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, finska och engelska
• Kunskaper i danska och norska är meriterande

Vi söker dig med ett stort tekniskt intresse och som trivs i en supporterande roll. Det krävs at du är analytisk och problemlösande med hög samarbetsförmåga. Du pratar med kunder dagligen per telefon och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot olika typer av kunder samt lyhörd för deras behov.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Karnstedt peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3814451

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: